Angst under fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Lykke:)

SD21 skriver:

Hehe ja, men samtidig synes jeg også helt klart man skal vælge det man er mest tryg ved ! :-) og der er vi jo allesammen forskellige, men jeg tror klart man får det bedste forløb ved at vælge hvad der føles bedst for en selv :-)

Der er jeg HELT enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

SD21

Laulund87 skriver:

Jeg er på førtidspension pga angst, men min fødsel havde jeg fuldstændig kontrol over

Hvor er det fantastisk at høre alle jer seje kvinder fortælle at i havde fuldstændig styr på det under fødslen !! :-) det siger jo et eller andet om at vores krop bare ER bygget til at føde ! :-)
Tusind tak for svar !

Anmeld

16. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
SD21 skriver:

Hej piger.
Jeg ville høre jer der lider af panikangst, om nogle af jer har oplevet den komme under fødslen? Min største frygt, er at få et angstanfald under fødslen, så jeg er blevet helt skrækslagen ved tanken om at jeg skal føde om 6 uger.
Puha, hvis nogen har nogle gode råd, modtages de med kyshånd!!

Hej

Jeg havde præcis de samme tanker som dig, men det er rigtig hvad du har fået at vide, ihvertfald havde jeg slet ikke tid til at have nogle anfald og det på trods af jeg havde veer i tre døgn.

Efter jeg er blevet Mor har jeg også meget nemmere ved at håndtere min angst og jeg mærker den stort set ikke når jeg er sammen med børnene.

Håber du kommer til at opleve det samme, at angsten må vie pladsen for Mor-poweren 

Anmeld

16. januar 2014

Laulund87

SD21 skriver:

Hvor er det fantastisk at høre alle jer seje kvinder fortælle at i havde fuldstændig styr på det under fødslen !! :-) det siger jo et eller andet om at vores krop bare ER bygget til at føde ! :-)
Tusind tak for svar !

Ja det er jo det den er

Hvis du skulle ske at få noget angst, er der jo en masse til at vejlede og passe på dig

Anmeld

16. januar 2014

SD21

sommerbarn<3 skriver:

Hej

Jeg havde præcis de samme tanker som dig, men det er rigtig hvad du har fået at vide, ihvertfald havde jeg slet ikke tid til at have nogle anfald og det på trods af jeg havde veer i tre døgn.

Efter jeg er blevet Mor har jeg også meget nemmere ved at håndtere min angst og jeg mærker den stort set ikke når jeg er sammen med børnene.

Håber du kommer til at opleve det samme, at angsten må vie pladsen for Mor-poweren 

Jeg håber af hele mit hjerte jeg får samme oplevelse, for jeg kan jo høre at mange af jer har fået netop den følelse, som jeg tænker man får efter sådan en kæmpe oplevelse :-) - den der power følelse når man har født :-)
Dejligt at høre du havde en god oplevelse mht angsten - tak for svar :-)

Anmeld

16. januar 2014

SD21

Laulund87 skriver:

Ja det er jo det den er

Hvis du skulle ske at få noget angst, er der jo en masse til at vejlede og passe på dig

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Jeg er bare bange for at jeg ikke kan håndtere angsten og smerten på samme tid, så derfor håber jeg inderligt at min hjerne og min krop kan finde ud af at følges ad :-)

Anmeld

16. januar 2014

Laulund87

SD21 skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Jeg er bare bange for at jeg ikke kan håndtere angsten og smerten på samme tid, så derfor håber jeg inderligt at min hjerne og min krop kan finde ud af at følges ad :-)

Det er umuligt at sige hvordan du reagerer, men rigtig mange finder netop den ro og det overskud som de slet ikke troede de havde. Ja der er undtagelser, men vi er jo netop skabt til at føde og kan meget mere end hvad vi lige tror. Prøv at have lidt mere tiltro til dig selv

Anmeld

16. januar 2014

Zelinasmor

SD21 skriver:

Hej piger.
Jeg ville høre jer der lider af panikangst, om nogle af jer har oplevet den komme under fødslen? Min største frygt, er at få et angstanfald under fødslen, så jeg er blevet helt skrækslagen ved tanken om at jeg skal føde om 6 uger.
Puha, hvis nogen har nogle gode råd, modtages de med kyshånd!!

Jeg lider af flere typer angst. Jeg oplevede intet under min fødsel. 25 timer som midt i presseveer endte i akut kejsersnit. Utroligt nok bevarede jeg "roen". 

Anmeld

16. januar 2014

SD21

Laulund87 skriver:

Det er umuligt at sige hvordan du reagerer, men rigtig mange finder netop den ro og det overskud som de slet ikke troede de havde. Ja der er undtagelser, men vi er jo netop skabt til at føde og kan meget mere end hvad vi lige tror. Prøv at have lidt mere tiltro til dig selv

Ja, du har ret, men det er nok tit der mit problem ligger, nemlig at jeg ingen tiltro har til mig selv, selvom det ofte er uden grund.

Anmeld

16. januar 2014

SD21

Zelinasmor skriver:

Jeg lider af flere typer angst. Jeg oplevede intet under min fødsel. 25 timer som midt i presseveer endte i akut kejsersnit. Utroligt nok bevarede jeg "roen". 

Hold da op, det er vildt nok at du alligevel kunne bevare roen ! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.