SD21 skriver:
Hej piger.
Jeg ville høre jer der lider af panikangst, om nogle af jer har oplevet den komme under fødslen? Min største frygt, er at få et angstanfald under fødslen, så jeg er blevet helt skrækslagen ved tanken om at jeg skal føde om 6 uger.
Puha, hvis nogen har nogle gode råd, modtages de med kyshånd!!
Det er umuligt at tro på, når man ikke har prøvet det, men du er i en helt anden tilstand under en fødsel, du er så fokuseret på den ene opgave - og naturen er så fantastisk indrettet, at dit eneste mål er at føde, så trangen til selvkontrol træder godt og grundigt i baggrunden - den har ikke noget formål under fødslen.
Du er selvfølgelig nervøs for din reaktion under fødslen - det har vi alle været, men selvom du har behov for kontrol (og vi er mange med det behov), så søg viden om fødsler, evt. på youtube, så du ser, hvordan forskellige kvinder reagerer, så ved du, at det er tilladt at smide nogle grænser, og du kan så arbejde med din selvkontrol.
Jeg fik en efterfødselssamtale for at bearbejde mine tanker og reaktioner under fødslen, det kan stærkt anbefales

Efter 3 fødsler er jeg helt ærgerlig over ikke at skulle føde mere, det er en fantastisk oplevelse, så prøv at glæde dig til den største oplevelse ever
Anmeld