lille fnug skriver:
Vores skønne datter er nu 14 dage og bliver ammet 2 gange hver nat. Hver gang tager det ca en time inden hun falder i søvn igen. Jeg bliver nød til at tænde lidt lys hver gang, for at se hvad jeg laver. Hun larmer desuden en del når hun sover.
Denne times uro i soveværelset vækker selvfølgelig min mand og det går ud over hans søvn, nu er han startet på arbejde igen og bliver nød til at være udhvilet, derfor sover han nu i stuen :-(
Vil gerne have ham tilbage i soveværelset. Kan da ikke undvære ham de næste mange måneder.
Hvad gør i andre?
Mine børn har begge spist 4-5 gange om natten i de første to måneder, jeg ammede i 6 og 7 måneder..
Min mand havde 2 ugers barsel, han stod op hver gang, og hentede den lille ind til mig, så ammede jeg, og bar baby i seng igen.
Han stod trofast op hver morgen, gjorde vores "store pige på et år" klar til VS, kørte hende og hentede hende hver dag, og var der 100% og hjalp til når han kom hjem, ja det er hårdt de første måneder, men ind i kampen med ham ! Han har ligeså meget været med til at lave det her barn som dig, og nej, det er ikke nemmere at være på barsel end på arbejde!
du får garanteret mindre søvn end han gør?
Få ham ind i soveværelset, han skal bare være glad for at du ammer så han slipper for at give flaske ..
Anmeld