Happiness skriver:
Det er forskelligt fra barn til barn. Men tænker at de kan introduceres i det fra 1-1½ år, og så rigtig bruge den fra 2 år.
Vi har en fælles, og den har Lukas på 2,5år HELT styr på! Han finder selv sine spil, en film på netflix og sådan.
Vi bruger den i "ulvetimen" når jeg står med aftensmaden og han bare er møg træt efter vuggestue. Der elsker han så at sidde og spille huskespil, puslespil eller andet på den.
Han bruger den nok mere end han burde, men han får bare sådan en ro, og det er jo ikke "slås-spil" eller sådan noget han spiller. Det er lærerige spil som øger koncentrationsevne og hukommelsen. Og så vil jeg hellere lade ham spille det end at han ligger og skriger mig om benene, mens jeg knokler med aftensmaden
Han får kun lov at se film på den i weekenderne.
Og så længe han også "kan finde ud af" at lege med almindelig gammeldags legetøj, og underholde sig med det, så er jeg ikke bekymret
Det er jo fremtiden at de skal kunne bruge den, så ser det som en fordel at de kan det fra barns ben af, inden de starter i skolen.
Jeg fik selv en computer i en tidlig alder, og det har bragt mig gode chancer på arbejdsmarkedet, da jeg er en haj til det idag, og kan løse det meste 
Tror doh personligt jeg vil vente lidt med at introducere en iPad for min datter. Tror ikke helt hun vil fange fidusen i den endnu.
Tænker også den er rigtig god i ulve timen, hvis alt andet legetøj bare ikke dur. Når man er alene mor kan det godt være lidt presset omkring aftensmads tid med et træt og udkørt barn.