Åhh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

VIPpigen

Havanagila skriver:

Hvor langt er du nu?
Jeg er ikke så nervøs mere fordi det brune udflåd er stoppet ca omkring kl 15. Og der har ikke været noget siden. Og har slet ikke haft ondt.

Er omkring 11+2 plus, minus et par dage.... Hihi.

til den tidlige scanning målte hun baby til 7+5, 7+6, og 8+0. Så jeg tog den midt imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

AnthonsMor

Havanagila skriver:

Jeg tænkte at det var starten til en. Men tror bestemt heller ikke man er i tvivl hvis man er ved abortere. Men jeg har ikke prøvet det. Så ville bare søge lidt trøst og høre om andre havde oplevet det samme uden det havde betydning.

Jeg har heller ikke prøvet det!

Men jeg pletblødte jo egentlig også en smule i starten.. Gammelt blod.. Hvor jeg tænkte.. Så kommer mens nok.. og jeg var slet ikke opsat på at skulle være gravid Så tænkte ikke mere over det

Anmeld

11. januar 2014

Annette A

Håber ikke det er noget og alt er ok.

Mine egen erfaring med blødning har været at det ikke var noget når det var brunligt eller mørkt blod. Har prøvet at bløde i to af mine 4 graviditeter og den ene gang jeg mistede var det helt frisk lyst blod, men dengang det ikke var noget oplevede jeg to blødninger i første trimester hvor blodet altså var henholdvis mørkt og brunligt.

Men ja håber din lille spire har det godt og det er en ubetydelig  blødning. Ka sagtens huske hvor nervøs og ked af det man bliver fordi man ikke ved hvad der foregår.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym101

Havanagila skriver:

Hej piger.
Jeg er 4+6 idag. Og jeg har lysebrunt udflåd. Betyder det at jeg er ved at abortere eller?

Da jeg var gravid med Isabella oplevede jeg slet ikke dette.

Åh jeg er vildt ked af det lige nu. For ved slet ikke hvad jeg skal stille op.

Jeg har ikke sådan ondt. Jeg synes jeg har lidt uro i maven men ikke ondt.

Håber virkelig det ikke er noget

Jeg har også haft brunligt udflåd, men der skete ingenting. Jeg fik afvide at jeg først skulle være være nervøs hvis jeg begyndte at bløde klumper med friskt blod

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

Annette A skriver:

Håber ikke det er noget og alt er ok.

Mine egen erfaring med blødning har været at det ikke var noget når det var brunligt eller mørkt blod. Har prøvet at bløde i to af mine 4 graviditeter og den ene gang jeg mistede var det helt frisk lyst blod, men dengang det ikke var noget oplevede jeg to blødninger i første trimester hvor blodet altså var henholdvis mørkt og brunligt.

Men ja håber din lille spire har det godt og det er en ubetydelig  blødning. Ka sagtens huske hvor nervøs og ked af det man bliver fordi man ikke ved hvad der foregår.

Dejligt at høre. Jeg er heller ikke så nervøs mere da det er stoppet. Og jeg endnu ikke fået smerter. Jeg har booket en tidlig scanning til næste mandag for at få lid t ro. Og så håber jeg alt er som det skal være

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

Norit skriver:

Jeg har også haft brunligt udflåd, men der skete ingenting. Jeg fik afvide at jeg først skulle være være nervøs hvis jeg begyndte at bløde klumper med friskt blod

Tusinde tak for dit svar
Jeg er heller ikke så nervøs netop fordi det ikke er frisk blod og jeg ikke har smerter. Men det er også væk nu. Så håber på det bedste

Anmeld

11. januar 2014

Anonym101

Havanagila skriver:

Tusinde tak for dit svar
Jeg er heller ikke så nervøs netop fordi det ikke er frisk blod og jeg ikke har smerter. Men det er også væk nu. Så håber på det bedste

Ja præcis, men man bliver altså lidt forskrækket alligevel syntes jeg hehe
Det var godt det er væk nu, held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.