Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Krydser for at alt er som det skal være
Krydser for at alt er som det skal være
Havanagila skriver: Hej piger.Jeg er 4+6 idag. Og jeg har lysebrunt udflåd. Betyder det at jeg er ved at abortere eller?Da jeg var gravid med Isabella oplevede jeg slet ikke dette.Åh jeg er vildt ked af det lige nu. For ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har ikke sådan ondt. Jeg synes jeg har lidt uro i maven men ikke ondt.Håber virkelig det ikke er noget
Hej piger.Jeg er 4+6 idag. Og jeg har lysebrunt udflåd. Betyder det at jeg er ved at abortere eller?Da jeg var gravid med Isabella oplevede jeg slet ikke dette.Åh jeg er vildt ked af det lige nu. For ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har ikke sådan ondt. Jeg synes jeg har lidt uro i maven men ikke ondt.Håber virkelig det ikke er noget
Havanagila skriver: Umiddelbart virker det som om den brune udflåd er stoppet. Så jeg krydser for at det ikke Har noget betydning.
Umiddelbart virker det som om den brune udflåd er stoppet. Så jeg krydser for at det ikke Har noget betydning.
Maja84 skriver: Lyder som gode tegn
Lyder som gode tegn
Havanagila skriver: Ja ikk? Uhh jeg synes godt nok ventetiden er lang til at man kan få en tryghedsscanning. For sådan en skal jeg dæmme godt nok have denne gang.Synes jeg er meget mere nervøs denne gang med med Isabella. Også før dette brunlige udflåd.
Ja ikk? Uhh jeg synes godt nok ventetiden er lang til at man kan få en tryghedsscanning. For sådan en skal jeg dæmme godt nok have denne gang.Synes jeg er meget mere nervøs denne gang med med Isabella. Også før dette brunlige udflåd.
Maja84 skriver: Jeg er også mere nervøs her 3 gang. Hvor langt er du? Har hørt at når det ikke er frisk blod er det positivt
Jeg er også mere nervøs her 3 gang. Hvor langt er du? Har hørt at når det ikke er frisk blod er det positivt
Havanagila skriver: Jeg er kun 4+6. Har jeg også hørt. Men har også hørt at når man får brunligt udflåd kan det være tegn på en gul.
Jeg er kun 4+6. Har jeg også hørt. Men har også hørt at når man får brunligt udflåd kan det være tegn på en gul.
Havanagila skriver: Tusinde tak for jeres svar. Der er ikke andet for end at vente og se hvad der sker. Men puha synes godt nok tiden er lang Jeg har stadig denne uro i maven jeg ved bare ikke om det er luft, ligamentssmerter eller andet. For tror også at ved jeg har det brunlige udflåd så overtolker jeg det der sker i min krop pt.
Tusinde tak for jeres svar. Der er ikke andet for end at vente og se hvad der sker. Men puha synes godt nok tiden er lang Jeg har stadig denne uro i maven jeg ved bare ikke om det er luft, ligamentssmerter eller andet. For tror også at ved jeg har det brunlige udflåd så overtolker jeg det der sker i min krop pt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128