Åhh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
36 svar
5 synes godt om
11. januar 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg er 4+6 idag. Og jeg har lysebrunt udflåd. Betyder det at jeg er ved at abortere eller?

Da jeg var gravid med Isabella oplevede jeg slet ikke dette.

Åh jeg er vildt ked af det lige nu. For ved slet ikke hvad jeg skal stille op.

Jeg har ikke sådan ondt. Jeg synes jeg har lidt uro i maven men ikke ondt.

Håber virkelig det ikke er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Lotus86

Det skete for mig en del gange i min anden graviditet, startede også med brunligt udflåd, og en enkelt frisk blødning, det blev ved helt ind til uge 10, men det havde altså ingen betydning i mit tilfælde.

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

Lotus86 skriver:

Det skete for mig en del gange i min anden graviditet, startede også med brunligt udflåd, og en enkelt frisk blødning, det blev ved helt ind til uge 10, men det havde altså ingen betydning i mit tilfælde.

Og du havde heller ikke noget i din første graviditet?

Åh jeg håber blyp er okay og bliver hængende

Anmeld

11. januar 2014

FruStolpe

Det er der vel reelt ingen af os der kan svare på. Men jeg kan berolige dig med min historie.

Jeg begyndte at pletbløde fra da jeg var 5+0 og frem til 7+6, og på et tidspunkt så meget at det dryppede ned i toilettet.

Blev scannet og fulgt med blodprøver, man fandt aldrig årsagen. Havde heller ingen problemer i min første graviditet.

Jeg er 19+3 i dag, og har en dejlig lille Mini Pomfrit i maven

Så det behøver ikke at betyde noget, men hvis det fortsætter kunne det være en god ide at ringe til lægen mandag.

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

FruStolpe skriver:

Det er der vel reelt ingen af os der kan svare på. Men jeg kan berolige dig med min historie.

Jeg begyndte at pletbløde fra da jeg var 5+0 og frem til 7+6, og på et tidspunkt så meget at det dryppede ned i toilettet.

Blev scannet og fulgt med blodprøver, man fandt aldrig årsagen. Havde heller ingen problemer i min første graviditet.

Jeg er 19+3 i dag, og har en dejlig lille Mini Pomfrit i maven

Så det behøver ikke at betyde noget, men hvis det fortsætter kunne det være en god ide at ringe til lægen mandag.

Okay tusinde tak. Ved du om hvis det f.eks tager til og jeg får smerter om man så kan ringe til vagtlægen eller?

Anmeld

11. januar 2014

esioul

Havanagila skriver:

Okay tusinde tak. Ved du om hvis det f.eks tager til og jeg får smerter om man så kan ringe til vagtlægen eller?

Hvis det tager til med smerter og kraftigere blødning, kan du prøve at ringe til vagtlægen.

Men chancen for han siger "det er naturens gang" er meget stor, da de ikke rigtig kan gøre noget.

Anmeld

11. januar 2014

Emilie91

årh hvor er det synd for dig  

Jeg kan nok ikke berolige dig på samme måde som de andre. Jeg havde i min graviditet (som endte i 6+3) også brunligt udflåd i et par dage. Det var desværre tegn på graviditet udenfor livmoderen Men jeg havde også mange mange smerter i perioder og specielt i den ene side. 

Jeg håber for dig at lille bebs bliver i din mave og er hvor den skal være  

Anmeld

11. januar 2014

Sandratoft

Havanagila skriver:

Hej piger.
Jeg er 4+6 idag. Og jeg har lysebrunt udflåd. Betyder det at jeg er ved at abortere eller?

Da jeg var gravid med Isabella oplevede jeg slet ikke dette.

Åh jeg er vildt ked af det lige nu. For ved slet ikke hvad jeg skal stille op.

Jeg har ikke sådan ondt. Jeg synes jeg har lidt uro i maven men ikke ondt.

Håber virkelig det ikke er noget

Jeg har også haft brunligt udflåd tidligt i graviditeten og det havde ingen betydning her. Det kan jo også bare være menstruationsrester?

Anmeld

11. januar 2014

Babydream2013

Ikke fordi det hjælper dig meget men kan fortælle at de første 12 uger i denne graviditet blødte jeg hver dag.

I min første graviditet gik alt efter bogen...så jeg var ret sikker på at løbet var kørt MEN han ligger stadig i hulen og er nu 34+3.

Hvis du får smerter eller kraftig blødning kan du prøve at give vagtlægen et kald...men som en anden skriver er der nok store chancer for at han ikke kan gøre så meget.

Havde du været lidt længere så kunne du altid ta på scanningsklinikken og få tjekket hjerteblink (tror vi var der 2 gange i de første 3 mdr).

Sender dig en masse xxxxxxx .

Anmeld

11. januar 2014

Lotus86

Havanagila skriver:

Og du havde heller ikke noget i din første graviditet?

Åh jeg håber blyp er okay og bliver hængende

Nej ikke det mindste.

Jeg tænker, at så længe du ikke har smerter og ikke har friske blødninger, så er det nok bare gammelt blod der skal ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.