Åhh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

Fru Ebied

Krydser fingre for det bare er en kort blødning og intet har med baby at gøre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

AnthonsMor

Havanagila skriver:

Hej piger.
Jeg er 4+6 idag. Og jeg har lysebrunt udflåd. Betyder det at jeg er ved at abortere eller?

Da jeg var gravid med Isabella oplevede jeg slet ikke dette.

Åh jeg er vildt ked af det lige nu. For ved slet ikke hvad jeg skal stille op.

Jeg har ikke sådan ondt. Jeg synes jeg har lidt uro i maven men ikke ondt.

Håber virkelig det ikke er noget

Det kan ligeså godt være rester fra sidste mens du havde, som lige kommer ud nu

Så længe du ikke har meget ondt tror jeg ikke der er noget!

Krydser i hvert fald for det! 

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

VråJepsen skriver:

Kan det ikke være gammelt blod måske. Der bliver renset ud :-)
Håber alt er i skønneste orden!

Jeg håber det ihvertfald

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

AnthonsMor skriver:

Det kan ligeså godt være rester fra sidste mens du havde, som lige kommer ud nu

Så længe du ikke har meget ondt tror jeg ikke der er noget!

Krydser i hvert fald for det! 

Jeg har ikke haft ondt. Havde kun lidt uro i maven.
Det er stadig ikke kommet tilbage. Så satser på det ikke var noget af betydning

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

Havanagila skriver:

Jeg har ikke haft ondt. Havde kun lidt uro i maven.
Det er stadig ikke kommet tilbage. Så satser på det ikke var noget af betydning

Så længe det er brunt blod, så er det gammelt, også er det formentlig fra sidste mens.. Og det er jo alligevel ret normalt at maven tér sig lidt skørt når man er blevet gravid, så så længe det ikke gør meget ondt, så er alt sikkert ok 

Anmeld

11. januar 2014

VIPpigen

Jeg blødte fra 5+ til 11+ i den første graviditet.

Den her gang har jeg kun haft kontaktblødning, og ellers har jeg fået tråde med blod (meget lidt) med ud når jeg har haft rigtig meget udflåd... 

Jeg var til tidlig scanning lige før jul, havde brug for at se liv, når nu bebs er lavet på piller... Nu skal vi til scanning på fredag, så er spændt på at se hvor langt de siger jeg er, og om alt er iorden

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

AnthonsMor skriver:

Så længe det er brunt blod, så er det gammelt, også er det formentlig fra sidste mens.. Og det er jo alligevel ret normalt at maven tér sig lidt skørt når man er blevet gravid, så så længe det ikke gør meget ondt, så er alt sikkert ok 

Jeg blev bare bange for det kunne være en gul. Fordi der oftes kommer brunt udflåd har jeg hørt.
Men er heller ikke så nervøs nu fordi det er gået i sig selv og jeg ikke har haft ondt udover de ligamentssmerter man nu engang har har i starten.
Tak for dig svar

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

VIPpigen skriver:

Jeg blødte fra 5+ til 11+ i den første graviditet.

Den her gang har jeg kun haft kontaktblødning, og ellers har jeg fået tråde med blod (meget lidt) med ud når jeg har haft rigtig meget udflåd... 

Jeg var til tidlig scanning lige før jul, havde brug for at se liv, når nu bebs er lavet på piller... Nu skal vi til scanning på fredag, så er spændt på at se hvor langt de siger jeg er, og om alt er iorden

Hvor langt er du nu?
Jeg er ikke så nervøs mere fordi det brune udflåd er stoppet ca omkring kl 15. Og der har ikke været noget siden. Og har slet ikke haft ondt.

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

Havanagila skriver:

Jeg blev bare bange for det kunne være en gul. Fordi der oftes kommer brunt udflåd har jeg hørt.
Men er heller ikke så nervøs nu fordi det er gået i sig selv og jeg ikke har haft ondt udover de ligamentssmerter man nu engang har har i starten.
Tak for dig svar

Så vidt jeg ved er en GUL utrooooooooolig smertefuld, så mon ikke du vil mærke til det, hvis det er 

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

AnthonsMor skriver:

Så vidt jeg ved er en GUL utrooooooooolig smertefuld, så mon ikke du vil mærke til det, hvis det er 

Jeg tænkte at det var starten til en. Men tror bestemt heller ikke man er i tvivl hvis man er ved abortere. Men jeg har ikke prøvet det. Så ville bare søge lidt trøst og høre om andre havde oplevet det samme uden det havde betydning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.