Børneopsparing.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

Kløver

Vi har lavet en børneopsparing til hver, mener det er 150-200 kr vi sætter ind hver måned og så har vi pt en fælles konfirmationsopsparing hvor de får halv om halvt når de skal konfirmeres (skal de med 1 års mellemrum)
Børneopsparingen mener jeg er låst til de er 21 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Louise H.

Vi sætter 200 kr ind hver måned, de bliver udbetalt når hun er 21

Anmeld

11. januar 2014

MMOGM

VråJepsen skriver:

Hej damer :-)
Ville bare høre hvor meget i sætter ind på ungernes børneopsparing, og om i gjorde det fra graviditet, fødsel eller andet?

Har i valgt at de kan få den udbetalt når de er 18, eller 21? :-)

Vi sætter 200 ind hver måned, og så har han en anden opsparing han fik i dåbsgave, og der ryger der 500kr ind på hver gang der kommer børnepenge 

Anmeld

11. januar 2014

lucas<3

Jeg har lavt to kontoer til Lucas, en til hans konfirmation og en til han bliver 18, sætter 50 kr ind på begge,

Anmeld

11. januar 2014

Victoria2013

Victoria fik en børneopsparing da hun var 4-5 mdr gammel, fordi vi fik penge til det i navngivningsgave... så måtte vi jo hellere oprette en konto

Vi har selv sat 1000 ind i år og mine forældre har så doneret i alt 2000 til den (man må jo max sætte 3000 ind pr år). Hvis det fortsætter sådan er hun da en rig pige hvis hun får dem udbetalt som 18 årig... men det har vi ikke bestemt endnu. Jeg fik først min børneopsparing udbetalt da jeg var 21

Anmeld

11. januar 2014

Nemesis

der sættes 500 kr ind i kvartalet og det er fra lige efter fødsel og den løber til de er 21.

Derudover har vi en nonformations/18års opsparing som der indsættes 300 kr på hver måned.

Anmeld

11. januar 2014

lollandpigen

LilleSmølf skriver:

Må jeg nok så dumt spørge hvad eventyr kontobøger er?

Ja da selvføgelig.... Eventyrs kontoer er nogle kontoer de har I vores bank.... Det er kontoer man også kan bruge til ganske almindekontoer til feks lommepenge.. Vi har bare lavet en hvor resten af pengene bliver sat ind på..... Renterne er ikke høje som på børneopsparingskontoerne mene r bedre end ingenting......

Anmeld

11. januar 2014

JH12

VråJepsen skriver:

Ville bare høre hvor meget i sætter ind på ungernes børneopsparing, og om i gjorde det fra graviditet, fødsel eller andet?

Vi startede med opsparing lige efter dåben (2 måneder gammel).
Vi sætter max grænse ind hvert år.
Vi har endnu ikke fået alder på hvornår hun kan få de penge. Muligvis 18, så de kan betale kørekort og indskud

Anmeld

11. januar 2014

Nadia1991

VråJepsen skriver:

Jeg lavede en børne opsparing til min datter da hun var ca 1 mdr. har valgt at sætte 200kr ind når der kommer børnepenge som en fast overførsel, og hvis der er til det hver mdr så sætter jeg også det jeg nu kan undvære ind. hendes er bundet til hun er 18 da jeg tror pengene ville gøre mest gav der mht til kørekort osv

Anmeld

11. januar 2014

anynom

Vi opretter børneopsparing til ungerne så snart vi kan og sætter max beløbet ind om året. Den er til udbetaling når de bliver 18.
Derudover skal vi have oprettet en børnebørnsopsparing, så bedsteforældre kan sætte ind. Det er samme høje rente, der må sættes 60000 ind om året (max 400000 i alt) - så skal der bare betales skat af renteindtægterne. Den tænker jeg de kan få når de bliver 21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.