Sammenhæng ml. dit barns og din egen fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
36 svar
4 synes godt om
9. januar 2014

Anonym101

Hej

Jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften, så den blev altså således

Min jordemoder og læge fortalte mig, at hvornår ens eget barn melder sin ankomst kan godt være arveligt fra forfædrene. Altså hvis man f.eks selv er født tidligt, kan man også risikere at føde ens egen tidligt selv.

Min mor gik 13 dage over tid med både min søster og jeg og min mormor gik over tid med min mor, så jeg er da lidt spændt om jeg gør kunsten efter he, he

- Selvfølgelig ved jeg godt at det ikke sker for alle, men syntes da det kunne være sjovt at høre om i har oplevet sammenhæng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Ciss

Hverken min mor, mine søstre eller jeg har gået en eneste dag over termin - og vi har til sammen fået 11 børn.

Anmeld

9. januar 2014

o1Mutte

Norit skriver:

Hej

Jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften, så den blev altså således

Min jordemoder og læge fortalte mig, at hvornår ens eget barn melder sin ankomst kan godt være arveligt fra forfædrene. Altså hvis man f.eks selv er født tidligt, kan man også risikere at føde ens egen tidligt selv.

Min mor gik 13 dage over tid med både min søster og jeg og min mormor gik over tid med min mor, så jeg er da lidt spændt om jeg gør kunsten efter he, he

- Selvfølgelig ved jeg godt at det ikke sker for alle, men syntes da det kunne være sjovt at høre om i har oplevet sammenhæng?

Det håber jeg sgu ikke Jeg er født en måned OVER termin..

Anmeld

9. januar 2014

SjeBets

jeg selv er kommet 5 dage før tid, min bror er kommet et par dage over termin og min søster er kommet 10 dage over termin, Min mor har smuttet os alle tre som mandler, og ingen strækmærker

Jeg har gået 17 dage over med nr 1
Fødte 3 dage før med nr 2
og gik 12 dage over med nr 3¨

min fødsler har været lange og trælse og har voldsom mange strækmærker ... så ingen sammenligning der over hovedet.

Kan ikke så godt sammenligne med min bedste da hun kun har fået tvillinger, og der er det lidt noget andet. Men hun fik så 3 hold af dem

Anmeld

9. januar 2014

De3Guldklumper

Norit skriver:

Hej

Min mor fødte nr 1 & 2 før termin og gik 14 dage over med nr 3.

I skrivende stund har jeg født nr 1 & 2 før termin og er 40+5 med nr 3 det da lidt sjovt.

Anmeld

9. januar 2014

Clisolka

Hmm jeg mener min mor gik over tid med både min lillesøster og jeg, men jeg har ikke født efter terminen begge gange (39+5 og her til sidst 39+4). 

Bellas graviditet/fødsel kunne jeg relatere lidt til min mors med mig - strækmærker, jeg blev sat i gang som min mor og jeg fik også graviditetssukkersyge 

Anmeld

9. januar 2014

Lykke:)

Norit skriver:

Hej

Jeg er selv født 26+ noget jeg er trilling og min mor gik spontant i fødsel. Min lillesøster er født 41+ og jeg selv fødte 38+1

Så ingen sammenhæng her

Anmeld

9. januar 2014

Louise H.

Min mor gik 14 dage over tid med mig, min ene søster blev født på termin og så ved jeg ikke lige med den anden. Selv fødte jeg 3,5 uger for tidligt

Anmeld

9. januar 2014

Kløver

Her har det passet meget godt, fik som min mor ssf, og har født ved aks den ældste dog tidligere da han kom allerede 5 uger før termin, men ved min datter fik jeg som min mor ssf, fødsel 2 uger før termin, og jeg vejede 2438gr hvor min datter vejede 2440 gr

Anmeld

9. januar 2014

Muhmi

Min storebror og jeg er begge født på terminsdagen.

Jeg har født Silas 1 dag før og Rune 5 dage før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.