Ulykkesforsikring men psykisk syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Sandratoft

wamse skriver:

Jeg har ulykkes ved Topdanmark, og de skulle ikke have helbredsoplysninger

Lækkert, må prøve Topdanmark så, må jeg spørge om hvad du betaler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Sandratoft

NataschaG skriver:

Nu ved jeg ikke om det kan lade sig gøre for dig, jeg har kunnet fordi mine forældre er medlem, men min kæreste og jeg er medlem af Tjenestemændendes forsikring - det er billigt og godt, og jeg har fået lov til at tegne ulykkesforsikring selvom jeg også har en diagnose 

Held og lykke 

Tak

Anmeld

9. januar 2014

Sandratoft

K&S skriver:

Jeg har både haft i Tryg og nu i Gjensidige forsikring - det er kun ALKA, jeg har oplevet det ved...

Jeg tjekker også disse forsikringer ud Tak

Anmeld

9. januar 2014

Sandratoft

Michella2 skriver:

GF og If er billige, søde og gode Prøv lykken hos en af dem evt?

Tak det vil jeg prøve

Anmeld

9. januar 2014

Sandratoft

VIPpigen skriver:

Hmm, jeg har ikke oplevet det med min ulykkesforsikring, faktisk aldrig, og jeg har da haft alka, skiftede til danske forsikring - en del af top Danmark, sidste år...

Jeg har til gengæld oplevet at vi ikke kune lave en livsforsikring, pga mig... Det vil sige, min mand kunne få en, men jeg kunne ikke pga min baggrund

Det vil jeg nok heller aldrig kunne, da jeg er på antidepressiv, har en baggrund med depressioner, og indlæggelse. Nu er det ikke længere muligt at trappe ud af medicinen, da den ikke kun fungere som antidepressiv, men også mod nervesmerter

Ja det er ikke nemt når man får medicin, tænker om det ville være nemmere hvis man trappede ud af det, så man så mere "rask" ud

Anmeld

9. januar 2014

ESV

Chevro skriver:

Men ærlig talt, jeg har ALDRIG hørt om det før

Det er ellers meget normalt. Jeg har begyndende gigt i den ene hånd og ene fod, psoriasis og for lavt stofskifte og ingen af selskaberne vil røre mig med en ildtang..

Anmeld

9. januar 2014

VIPpigen

Ja det er ikke nemt når man får medicin, tænker om det ville være nemmere hvis man trappede ud af det, så man så mere "rask" ud

Bestemt ikke... Og jeg syntes selv jeg har ret godt styr på mit liv i dag. Syntes nu man skulle lave en anderledes vurdering af den enkelte person, for at finde ud af hvor grelt det ser ud... Men det er også nemmere sagt end gjort

Men jeg tror bare det er farligt at trappe ud, bare pga det, tænk hvad det så ikke kan koste

Anmeld

9. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fru Ebied skriver:

What? Det er da diskrimination ud over alle grænser..

Jeg er rystet..

Er det så også diskriminerende, når jeg ikke kunne tegne udvidet livsforsikring pga. synsnervebetændelse = risiko for sclerose? 

Det er rigtigt ærgerligt, men sådan fungerer det jo inden for forsikringsbranchen - enhver faktor, der øger risikoen for alvorlig sygdom eller tidlig død, bliver inddraget i vurderingen. Det er ren statistik. 

Anmeld

9. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sandratoft skriver:

Jeg tror ikke, det ændrer noget, desværre. Din forhistorie vejer tungest. 

Jeg fik engang en psykiater til at skrive til et forsikringsselskab, at de depressioner, jeg havde haft som ung, skyldtes udefrakommende faktorer (barndomstraumer), og at jeg nu var velfungerende, arbejdede stabilt på fuld tid osv. Det påvirkede udfaldet, så jeg fik lov at tegne forsikringen. Måske kan du få en lignende vurdering fra en læge? 

Anmeld

9. januar 2014

K&S

ESV skriver:

Det er ellers meget normalt. Jeg har begyndende gigt i den ene hånd og ene fod, psoriasis og for lavt stofskifte og ingen af selskaberne vil røre mig med en ildtang..

Men hvad har det med en ulykkesforsikring at gøre? Det er jo kronisk og vil kunne læses i din journal længe tilbage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.