hvilket dyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Kay

Louise <3 Isabella skriver:

Både kaniner og marsvin er rigtig gode, når man har små børn.
Specielt kaninen er et meget tålmodigt dyr

Når I nu beslutter jer for hvilket dyr i skal have, synes jeg I skulle tage et kig på dyreværnets (eller andre organisationers) hjemmeside. Det kan være i forelsker jer i et dyr der Samtidig støtter I et godt formål.

Held og lykke med det hele, håber i finder det dyr der passer lige ind i jeres familie

Ja... Har bare rigtig dårlige erfaringer med dyrenes beskyttelses internat... Meget meget dårligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

MorTil4<3

Kay skriver:

vi midstede jo vores hund for lidt over 1 år siden... og har ikke mod på at skulle havde en ny nu... da vi leder efter noget nyt og større og bo i...

men jeg savner at havde et dyr... at kæle med og nusse om... og savner at kunne give elna (snart 1½ år og elsker hunde og dyr) oplevelsen af at havde et kæledyr...

jeg er selv vokset op med dyr... hund, kaniner og høns... 

men vi har bare kun 54 kvm. 2 voksne og Elna.. og min mand hader katte... 

hvilke dyr vil overhoved kunne passe ind i vores liv?

mine forældre har hund, og det har vores venner der bor tæt på også.. og hun elsker hunde og har faktisk en god forståelse for at lade dem være hvis ik de selv kommer over og vil kæle og lege... og hun kaster bold med dem og sys det er så sjovt... 

har i nogle gode forslag til dyr der kunne passe ind i vores lille kærlige hjem?? 

du sigerde jo selv op til mange mange gange hehe ..

en HUND! der finde jo mange str og ativitetsneveau og så videre, i kan sagtens finde en som passer til jeres små kvm bare den får masser a motion ved siden af

Anmeld

9. januar 2014

Louise H.

Kay skriver:

Ja... Har bare rigtig dårlige erfaringer med dyrenes beskyttelses internat... Meget meget dårligt!

Det er jeg da ked af at høre :/

Anmeld

10. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Er der ikke noget om at de er meget vågne om natten og larmer?

ikke hvis man gør dem

tamme...

man kan få dem til at følge ens egen rytme, og de snakker ikke som marsvin gør, den eneste larm er hvis de bider i tremmer eller man har et billigt plastik hjul der piver...

Anmeld

10. januar 2014

Masig

Kay skriver:

Ja og kan kun sige at når man ser tv programmet dyrenes beskyttelse... Kan jeg kun sige at det ikke er alle af deres steder der er så professionele... Det er i alt fald ik den oplevelse vi har fra Vestsjællands internat

Det har man jo hørt før, de er vist generelt ikke så gode som de giver udtryk for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.