hvilket dyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

TbCp

Jeg er med på marsvin

Har selv haft flere marsvin som barn og også i årerne da jeg flyttede hjemmefra.

Elsker marsvin

Vi har også marsvin nu, vi havde 3, men der er nu kun 1 tilbage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Kay

TbCp skriver:

Jeg er med på marsvin

Har selv haft flere marsvin som barn og også i årerne da jeg flyttede hjemmefra.

Elsker marsvin

Vi har også marsvin nu, vi havde 3, men der er nu kun 1 tilbage.

jeg havde også maresvin som barn... og husker stadig den dag den døde... en forfærdelig dag... 

men de kræver jo en del plads ik?? 

Anmeld

9. januar 2014

Kay

Rinepigen skriver:

Skægagamer de er så søde og gode begynderdyr da de hverken bider eller noget hvorimod div gnavere jo har tildens til at bide og de bider hårdt (synes jeg)  

kender du nogle gode sider med info om sådan en?? 

Anmeld

9. januar 2014

AnonymMor

Kay skriver:

kender du nogle gode sider med info om sådan en?? 

her er lidt info om dem  men du kan finde meget mere på google 

Anmeld

9. januar 2014

AnonymMor

Rinepigen skriver:

her er lidt info om dem  men du kan finde meget mere på google 

http://www.dyrenes-verden.dk/pages/pasningsvejledninger/skaegagame.php 

og du får os lige linket 

Anmeld

9. januar 2014

Papillon

Kay skriver:

Vi bor ikke i lejlighed men i et lille rækkehus med have... Er det sådan at en kanin kan bo ude om sommeren og inde om vinteren?

Det kan den godt, men vil anbefale at have den enten inde eller ude hele året. Så kan man tage den ud i løbegård eller sele om sommeren eller indenfor om vinteren, dog helst ikke mere end en halv time af gangen, for de får det hurtigt varmt.

Jeg har altid haft udekaniner, det kan jeg bedst lide, men det er nok en smagssag

Anmeld

9. januar 2014

TbCp

Kay skriver:

jeg havde også maresvin som barn... og husker stadig den dag den døde... en forfærdelig dag... 

men de kræver jo en del plads ik?? 

Jo jeg har et forholdsvis stort bur. Men har man have kan man jo lave en løbegård derude, som selvfølgelig kun kan bruges når det er varmt.

Anmeld

9. januar 2014

Kløver

Bare for at foreslå noget andet, så havde jeg engang en tam rotte, hvis de ikke bliver fodret med kød, risikerer man ikke at de bider, de er søde og sjove, ville dog foretrække en hun, og bliver rigtig tamme. De kræver heller ikke voldsomt med plads, noget jeg selv kunne overveje når mine unger bliver store nok

Anmeld

9. januar 2014

Kay

Maja84 skriver:

Bare for at foreslå noget andet, så havde jeg engang en tam rotte, hvis de ikke bliver fodret med kød, risikerer man ikke at de bider, de er søde og sjove, ville dog foretrække en hun, og bliver rigtig tamme. De kræver heller ikke voldsomt med plads, noget jeg selv kunne overveje når mine unger bliver store nok

har også selv tænkt tanken... kender du nogle gode info sider omkring det?

Anmeld

9. januar 2014

Kay

Papillon skriver:

Det kan den godt, men vil anbefale at have den enten inde eller ude hele året. Så kan man tage den ud i løbegård eller sele om sommeren eller indenfor om vinteren, dog helst ikke mere end en halv time af gangen, for de får det hurtigt varmt.

Jeg har altid haft udekaniner, det kan jeg bedst lide, men det er nok en smagssag

ok så de kan godt stå ude hele vinteren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.