Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Har læst om dem!
Jeg er bang for at blive "straffet" og ikke kan få flere børn..
Hvilken en vil du ha hvis det kom dertil?
Hvad rådet lægen dig til?

Jeg er bang for jeg vil få et psysisk sammenbrud fordi jeg går imod mit hjerte og isted lytter til hjernen.

Så havde jeg taget den medicinske - jeg var bange for den kirurgiske ville ødelægge noget.

Lægen var for begge to da han sagde at risikoen ved den kirurgiske nærmest var ikke eksisterende - mener han sagde det var var 2 % risiko for at noget skulle gå rigtig galt..

Lige præcis det sidste gør at jeg synes du skal snakke med snak med din læge - så kan du altid henvende dig der igen, hvis du vælger abort og i kan få snakket igen og du kan få en henvisning hvis det bliver nødvendigt evt. til en psykolog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Så havde jeg taget den medicinske - jeg var bange for den kirurgiske ville ødelægge noget.

Lægen var for begge to da han sagde at risikoen ved den kirurgiske nærmest var ikke eksisterende - mener han sagde det var var 2 % risiko for at noget skulle gå rigtig galt..

Lige præcis det sidste gør at jeg synes du skal snakke med snak med din læge - så kan du altid henvende dig der igen, hvis du vælger abort og i kan få snakket igen og du kan få en henvisning hvis det bliver nødvendigt evt. til en psykolog.

Hvad skulle den ødelægge,?

Er bare bange for at lægen ikke støtter fordi jeg skammer mig iver at tænke på aborten pga omstændighederne

Anmeld

5. januar 2014

TinTinO

Hej.
Er ikke gravid mere, men har en datter på 10 mdr. Hun var ikke planlagt overhovedet, og faderen og jeg er ikke sammen.

Abort var helt planlagt, var igennem det Abortråd hvis det er efter uge 12, og tiden var egentlig sat, men kunne ikke tage de piller, og har nu den dejligste lille datter, som jeg slet ikke ville kunne undvære nu!
Har været alene om det hele Så kan helt klart forstå hvordan du har det lige nu

Du må hjertens gerne skrive hvis du har nogle spørgsmål

Kh Tinna.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.