Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Anonym trådstarter

MorT2Banditter skriver:

Det gjorde jeg for 4 måneder siden. Jeg blev gravid på p-piller med min nye kæreste som jeg havde været sammen med i 7-8 måneder på det tidspunkt. 
I forvejen har jeg to børn fra tidligere forhold.

Men valget var rigtig svært for på den ene side så vidste jeg godt hvad det var jeg skulle ''smide'' væk og på den anden side så var jeg lige blevet optaget på min uddannelse og stod og skulle starte i november.
Jeg troede jeg havde taget valget og fik bestilt en tid til abort men kunne ikke gøre det alligevel.
Så nu sidder jeg med en lille prins inde i maven som melder sin ankomst til april og jeg kunne ikke være med glad for mit valg.

Hvis man er opsat på at al ting nok skal gå i orden så tror jeg på at det gør

Er hverken sammen med faderen og har i forvejen en krudtugle ..

Er bange for at det vil blive for hårdt med to små børn ..

Vi vil aldrig blive et par og det synes jeg ikke jeg kan byde dette lille væsen og er i tvivl om hvor vidt faderen vil tage del i det væsen - han ønsker abort pga omstændighederne ..

Synes situtation vil se anderledes ud hvis vi var et kæreste par !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Har du andre børn?

Ja en på snart tre

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ja en på snart tre

Jeg ved det er MEGA hårdt men jeg ville seriøst overveje om hvorvidt han var en person jeg ønskede som far - som et forbillede - for mit kommende barn. Om det er en person som de næste 18 år kan komme og gå som det passer ham - gøre krav om han vil, især når du også har en i forvejen som du skal tage hensyn til.

Jeg kan ikke sige at jeg 100% selv ville få en abort men omvendt med den baggrund han at tør jeg ikke tænke på hvilken personlighed han pludselig kan finde frem og så ville jeg hellere få en abort og så finde en mand som måske er mere "familie egnet"

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Men jeg forstår dig fuldt ud i dine tanker og bekymringer omkring det.

Det er bestemt ikke nogen nem beslutning. Det var det heller ikke her selvom vi har været sammen i mange mange år.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg ved det er MEGA hårdt men jeg ville seriøst overveje om hvorvidt han var en person jeg ønskede som far - som et forbillede - for mit kommende barn. Om det er en person som de næste 18 år kan komme og gå som det passer ham - gøre krav om han vil, især når du også har en i forvejen som du skal tage hensyn til.

Jeg kan ikke sige at jeg 100% selv ville få en abort men omvendt med den baggrund han at tør jeg ikke tænke på hvilken personlighed han pludselig kan finde frem og så ville jeg hellere få en abort og så finde en mand som måske er mere "familie egnet"

Hvis jeg kunne vælge vil jeg ikke have børn med ham ..
Jo hvis vi havde været kærester i nogen år - men udfra det jeg kender ham nu, kan jeg ikke tilbyde dette lille væsen det liv
Jeg tror det vil blive et helved for det..

Men Gud en i helved hvor gør det ondt i mit hjerte og Gud hvor koster det her mange tårer

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Jo hvis vi havde været kærester i nogen år - men udfra det jeg kender ham nu, kan jeg ikke tilbyde dette lille væsen det liv

Men Gud en i helved hvor gør det ondt i mit hjerte og Gud hvor koster det her mange tårer

Og jeg ved præcis hvilke følelser og tanker som køre igennem dit hovede..

Det gør nemlig rigtig ondt..

Anmeld

5. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Er hverken sammen med faderen og har i forvejen en krudtugle ..

Er bange for at det vil blive for hårdt med to små børn ..

Vi vil aldrig blive et par og det synes jeg ikke jeg kan byde dette lille væsen og er i tvivl om hvor vidt faderen vil tage del i det væsen - han ønsker abort pga omstændighederne ..

Synes situtation vil se anderledes ud hvis vi var et kæreste par !

Nu synes jeg ikke at du skal tage din beslutning ud fra hvad nogle anonyme mennesker på et internet-forum råder dig til. Men hvis det var mig, ville jeg helt klart få en abort. Et barn fortjener to omsorgsfulde forældre der kan elske det betingelsesløst. Og som, uanset om de er sammen eller ej, kan kommunikere godt og positivt med hinanden.

Det er blot min holdning. 

Anmeld

5. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Øv for en situation 

Ville du kunne klare en abort, psykisk?

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nu synes jeg ikke at du skal tage din beslutning ud fra hvad nogle anonyme mennesker på et internet-forum råder dig til. Men hvis det var mig, ville jeg helt klart få en abort. Et barn fortjener to omsorgsfulde forældre der kan elske det betingelsesløst. Og som, uanset om de er sammen eller ej, kan kommunikere godt og positivt med hinanden.

Det er blot min holdning. 

Vil ALDRIG i sådan en situtation tage vanget udfra internettet!!

Det jo os sån min holdning er, og ved slet Ikk hvordan han vil takle et barn..

Men hvor gør det ondt alligevel

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Øv for en situation 

Ville du kunne klare en abort, psykisk?

Det ved jeg Ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.