Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.792 visninger
32 svar
9 synes godt om
5. januar 2014

Anonym trådstarter

Godaften ..

Er der andre der er uønsket gravid som står og skal vælge mellem at gennemføre eller abort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Godaften ..

Er der andre der er uønsket gravid som står og skal vælge mellem at gennemføre eller abort?

Der er vist ikke nogen som ønsker at gennemføre en uønsket graviditet?!

En hovsagraviditet måske.. men ikke en uønsket, altså i ordets bogstavelige betydning!

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Godaften ..

Jeg er uønsket gravid - da hun er lavet på prævention. Så abort har været vendt herhjemme men inderst inde kunne jeg ikke og vi venter nu på vores 3 barn kigger ud en af dagene.

Anmeld

5. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Godaften ..

Har selv næsten stået i den svære situation og den er ikke rar.. Men en uønsket graviditet er jo uønsket og derfor burde der vel ikke være så mange valg, hvis du forstår?

Men som krussedulle skriver, at hvis det er en hovsa-graviditet så skal du begynde at gøre op med dig selv hvilke fordele og ulemper der vil være for dig at få et barn nu. Vil du stadig være sammen med faren? Er du villig til 100% at dedikere dit liv til et andet væsen som er 100% afhængig af din omsorg, kærlighed og ikke mindst tid? Har du et hjem der kan indeholde en ekstra person, måske endda to, hvis du er sammen med faren?

Sådan nogle spørgsmål er vigtige at stille dig selv lige nu...

Jeg håber du finder en rigtig god løsning for dig, faren og evt. dit kommende barn. 

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Der er vist ikke nogen som ønsker at gennemføre en uønsket graviditet?!

En hovsagraviditet måske.. men ikke en uønsket, altså i ordets bogstavelige betydning!

Så lade os kalde det en IKKE planlagt graviditet !

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg er uønsket gravid - da hun er lavet på prævention. Så abort har været vendt herhjemme men inderst inde kunne jeg ikke og vi venter nu på vores 3 barn kigger ud en af dagene.

Hvad hvis du var alene med dine to børn og var blevet gravid?

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hvad hvis du var alene med dine to børn og var blevet gravid?

Så ville jeg stadig have MEGET svært ved at træffe beslutningen MEN det kommer også an på hvilke faktore der spiller ind.

1: hvad er det for en far jeg skal være bundet sammen med resten af mit barns liv - er det eb fast kæreste eller en jeg har set 3 gange. (Hvordan er han personlighedsmæssigt)

2: jeg har to andre børn jeg også skal tænke på - kan VI bære endnu et barn i vores lille familie og kan jeg klare mor til 3 rollen, alene.

Anmeld

5. januar 2014

MorT3Banditter

Anonym skriver:

Godaften ..

Det gjorde jeg for 4 måneder siden. Jeg blev gravid på p-piller med min nye kæreste som jeg havde været sammen med i 7-8 måneder på det tidspunkt. 
I forvejen har jeg to børn fra tidligere forhold.

Men valget var rigtig svært for på den ene side så vidste jeg godt hvad det var jeg skulle ''smide'' væk og på den anden side så var jeg lige blevet optaget på min uddannelse og stod og skulle starte i november.
Jeg troede jeg havde taget valget og fik bestilt en tid til abort men kunne ikke gøre det alligevel.
Så nu sidder jeg med en lille prins inde i maven som melder sin ankomst til april og jeg kunne ikke være med glad for mit valg.

Hvis man er opsat på at al ting nok skal gå i orden så tror jeg på at det gør

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Så ville jeg stadig have MEGET svært ved at træffe beslutningen MEN det kommer også an på hvilke faktore der spiller ind.

1: hvad er det for en far jeg skal være bundet sammen med resten af mit barns liv - er det eb fast kæreste eller en jeg har set 3 gange. (Hvordan er han personlighedsmæssigt)

2: jeg har to andre børn jeg også skal tænke på - kan VI bære endnu et barn i vores lille familie og kan jeg klare mor til 3 rollen, alene.

Faderen r en go fyr nu!!
Men har været ude i en masse snavs, været bag tremmer, til tider stadig ryger hash og vil Ikk mene han vil være klar eller blive klar til rollen, på den her måde..
Vi vil aldrig blive et par..
Han ønsker abort pga omstændighederne ..

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Faderen r en go fyr nu!!
Men har været ude i en masse snavs, været bag tremmer, til tider stadig ryger hash og vil Ikk mene han vil være klar eller blive klar til rollen, på den her måde..
Vi vil aldrig blive et par..
Han ønsker abort pga omstændighederne ..

Har du andre børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.