Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Og jeg ved præcis hvilke følelser og tanker som køre igennem dit hovede..

Det gør nemlig rigtig ondt..

Ja det gør utrolig ondt !!
Er også bare så bange for at jeg rammer bunden efter evt en abort er så bange for det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ja det gør utrolig ondt !!
Er også bare så bange for at jeg rammer bunden efter evt en abort er så bange for det hele..

Har du snakket med din læge?

Jeg fik en rigtig rigtig god snak med min læge omkring det.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Har du snakket med din læge?

Jeg fik en rigtig rigtig god snak med min læge omkring det.

Nej lægen har været syg

Hvordan en god snak?

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Nej lægen har været syg

Hvordan en god snak?

En god snak om situationen, om at graviditeten ikke var planlagt, at ingen af os kunne gøre for den og hvordan vi kom videre herfra.
Abort muligheder - hvilke risiko ved de forskellige aborter (mange tanker jeg havde omkring det)

Hvad hvis jeg valgte fra, hvordan ville jeg psykisk stå og hvordan ville jeg kunne komme videre og omvendt hvis jeg valgte til og min kæreste ikke ville være med..

Alle tanker jeg gik med blev vendt og drejet og snakket igennem. Jeg var inde ved en mandlig læge og det var virkelig rart for han tog ikke parti og kunne komme med nogle mandlige tilgange til tingene som jeg så kunne tage med hjem og tænke over..

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

En god snak om situationen, om at graviditeten ikke var planlagt, at ingen af os kunne gøre for den og hvordan vi kom videre herfra.
Abort muligheder - hvilke risiko ved de forskellige aborter (mange tanker jeg havde omkring det)

Hvad hvis jeg valgte fra, hvordan ville jeg psykisk stå og hvordan ville jeg kunne komme videre og omvendt hvis jeg valgte til og min kæreste ikke ville være med..

Alle tanker jeg gik med blev vendt og drejet og snakket igennem. Jeg var inde ved en mandlig læge og det var virkelig rart for han tog ikke parti og kunne komme med nogle mandlige tilgange til tingene som jeg så kunne tage med hjem og tænke over..

Hvilken risikoer er der?

Hvordan vil du så psysisk ved en abort ?

Håber det okey jeg spørg.

Anmeld

5. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hvilken risikoer er der?

Hvordan vil du så psysisk ved en abort ?

Håber det okey jeg spørg.

Der er medicinsk abort og kirugisk abort. Jeg havde mange tanker om det kunne gøre skade på mig.
Du kan søge efter Patienthåndbogen på google så kan du læse om det

Jamen psykisk var omkring - ville jeg kunne gennemføre en abort og være der for mine børn, hvis jeg mærkede efter helt inde. Og hvis det var det valg jeg valgte hvordan skulle jeg så komme videre derfra trods min mavefornemmelse sagde nej.

Anmeld

5. januar 2014

Ida b

Føler med dig det er bare sådan et kæmpe stort valg at tage Er selv alene med en på 3 år og en lille på 6 mdr. Jeg syntes det er benhårdt!! men føl efter om du føler du, at du kan magte det. Håber du du finder den bedste beslutning for dig og det lille væsen 

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Der er medicinsk abort og kirugisk abort. Jeg havde mange tanker om det kunne gøre skade på mig.
Du kan søge efter Patienthåndbogen på google så kan du læse om det

Jamen psykisk var omkring - ville jeg kunne gennemføre en abort og være der for mine børn, hvis jeg mærkede efter helt inde. Og hvis det var det valg jeg valgte hvordan skulle jeg så komme videre derfra trods min mavefornemmelse sagde nej.

Har læst om dem!
Jeg er bang for at blive "straffet" og ikke kan få flere børn..
Hvilken en vil du ha hvis det kom dertil?
Hvad rådet lægen dig til?

Jeg er bang for jeg vil få et psysisk sammenbrud fordi jeg går imod mit hjerte og isted lytter til hjernen.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Ida b skriver:

Føler med dig det er bare sådan et kæmpe stort valg at tage Er selv alene med en på 3 år og en lille på 6 mdr. Jeg syntes det er benhårdt!! men føl efter om du føler du, at du kan magte det. Håber du du finder den bedste beslutning for dig og det lille væsen 

Jeg er bange for at det vil gå udover min den store.
Da meget af tiden vil gå med at amme og være oppe om natten osv

Jeg er så forvirret !!!
Meget splittet ..

Anmeld

5. januar 2014

Trekløver(:

Det er en hård beslutning

Men hvis man er meget i tvivl, havde jeg ikke valgt abort.

Mærk efter indeni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.