CroQuis skriver:
Nå, det har jeg intet hørt om 
Vores barn er også lavet via icsi...
Men generelt har jeg forstået at Sønderborg sygehus, ikke "gør så meget ekstra ved kunstige befrugtninger"..
Har fx spurgt jm om ektra scanninger og vækstscanninger, da jeg har hørt fra andre at de skal til ektra scanninger/undersøgelser pga behandling for barnløshed... Men dertil har hun så bare svaret "ja det er rigtigt nogle sygehuse gør det, men det gør vi ikje her i Sønderborg"

Det behøver du nu ikke finde dig i, jeg bor også i en region hvor de ikke har den store erfaring med fertilitetsbehandling - vi insisterede på at få en kontrolscanning her til slut (fik jeg i torsdags), og er lovet igangsættelse efter max 1 uge.. det er sgu mit barn, og mig der bærer rundt på ham, og det er mig der er bekymret - vi er ikke kommet let til den her graviditet, og det skal ikke bagatelliseres bare fordi man bor i en region, hvor de aner bjælde om reagensglas børn - så må de jo "opdateres" så der ikke er nogle der bliver ladt tilbage med bekymringerne

Jeg sagde det lige ud til min JM - i andre regioner (f.eks. KBH og Odense) har de stor erfaring med reagensglas børn, og ved at de er mere skrøbelige, og derfor har de større fokus på dem... det kan man da ikke bare se igennem fingrene med, fordi man ikke har mere erfaring..
Hvis du er bekymret, så må du gerne banke i bordet!

Kram til dig
Anmeld