bløder men hcg stiger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Kay

Jeg har prøvet det,og der sagde lægen på sygehuset at hun havde set nogen der blødte så meget og alligevel fik baby.'

Og jeg blødte altså så voldsomt at der var blod på gulvet under briksen bagefter.

I mit tilfælde steg hcg så fordi moderkagen voksede videre-Men det kan altså godt lade sig gøre at få baby selv om man bløder voldsomt .

ok... det var rat at vide... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Ciss

Kay skriver:

ja... det er vel en mulighed... 

prøver lidt at finde ud af om det er normalt at hcg kan blive ved med at stige... 

Jeg havde egentlig tvillinger i første graviditet.

Mistede den ene i en SA ca uge 10, men den anden er i dag 6 år.

Jeg fik ikke lige målt hcg, da jeg blødte, så jeg ved ikke, hvordan det udviklede sig, men jeg skulle tro, det fortsatte at stige, for jeg var jo stadig gravid.

for at blødningen bare er en meningsløs blødning i dit tilfælde.

Anmeld

3. januar 2014

Kay

Ciss skriver:

Jeg havde egentlig tvillinger i første graviditet.

Mistede den ene i en SA ca uge 10, men den anden er i dag 6 år.

Jeg fik ikke lige målt hcg, da jeg blødte, så jeg ved ikke, hvordan det udviklede sig, men jeg skulle tro, det fortsatte at stige, for jeg var jo stadig gravid.

for at blødningen bare er en meningsløs blødning i dit tilfælde.

tak 

Anmeld

3. januar 2014

Lilje82

Jeg tænker også at der måske har været 2 og at du evt. kunne have mistet den ene. Har en gammel veninde der oplevede dette for nogle år siden.

Anmeld

3. januar 2014

LMX

For 15 år siden prøvede jeg noget lignende. Jeg blødte som en sindssyg med store klumper og et afstødt foster i uge 7-8.

Kom til scanning en uge efter og der lå et lille fint foster og hyggede sig derinde. Så jeg havde aborteret en tvilling.

Anmeld

3. januar 2014

Kay

Lilje82 skriver:

Jeg tænker også at der måske har været 2 og at du evt. kunne have mistet den ene. Har en gammel veninde der oplevede dette for nogle år siden.

måske... må vente lidt på scanningen og se... 

Anmeld

3. januar 2014

Kay

LMX skriver:

For 15 år siden prøvede jeg noget lignende. Jeg blødte som en sindssyg med store klumper og et afstødt foster i uge 7-8.

Kom til scanning en uge efter og der lå et lille fint foster og hyggede sig derinde. Så jeg havde aborteret en tvilling.

fik du målt hcg og sådan den gang??

det er åbenbart mere normalt at midste en tvilling end jeg troede for sys jeg har læst det fra mange her inde efter de par tråde jeg har lavet 

Anmeld

3. januar 2014

LMX

Kay skriver:

fik du målt hcg og sådan den gang??

det er åbenbart mere normalt at midste en tvilling end jeg troede for sys jeg har læst det fra mange her inde efter de par tråde jeg har lavet 

Nej det tror jeg ikke man gjorde dengang. Jeg blev sendt hjem og skulle komme igen efter en uge til scanning.

Anmeld

3. januar 2014

Kay

LMX skriver:

Nej det tror jeg ikke man gjorde dengang. Jeg blev sendt hjem og skulle komme igen efter en uge til scanning.

oki... så må jeg bare håbe på at se noget godt på scanningen på tirsdag 

Anmeld

3. januar 2014

Lilje82

Kay skriver:

måske... må vente lidt på scanningen og se... 

Jeg for en god overraskelse til scanningen :-) Det må blive gode svar, da det er på min fødselsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.