bløder men hcg stiger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.034 visninger
72 svar
17 synes godt om
3. januar 2014

Kay

nogen der har prøvet det... og hvad skete der efterfølgende??

er ca. 7-8 uger hende... har siden d. 30/12 blødt, inc. smerter og små klumper.

hcg er fra 30/12- 2/1 steget fint som ved en normal graviditet...

jeg skal havde taget ny blodprøve d. 7/1 hvor jeg også skal scannes... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Trekløver(:

Kay skriver:

Måske der kan være to fostre. Har ikke prøvet selv, men lige en tanke.

Anmeld

3. januar 2014

Kay

M_V skriver:

Måske der kan være to fostre. Har ikke prøvet selv, men lige en tanke.

ja... det er vel en mulighed... 

prøver lidt at finde ud af om det er normalt at hcg kan blive ved med at stige... 

Anmeld

3. januar 2014

cwl

Kay skriver:

Ja det var også min tanke med to spirer, hvor den ene har givet op. Men du kan også være en af dem der bare bløder under din graviditet uden der behøver være noget. for at der stadig er en spire..

Anmeld

3. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Krydser fingre for dig søde!

Anmeld

3. januar 2014

Moar2011

håber er der i hbertfald endnu, så længe det stiger

Anmeld

3. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

i den her graviditet har jeg blødt med klumper i 5+1 til 5+3 ( har været gravid og tabt 3 gange før, så var helt overbevist om at der ville ske det samme igen)

jeg endte med at ringe til vagtlægen en uge efter da jeg pludseligt begyndte at bløde igen (gammelt blod efter sexytime med kæresten) og blev så omgående bedt om at tage ud til sygehuset og blive checket op på,

fik taget blodprøver og scannet to gange, da den første gynækolog var overbevist om fosterdød og MA.

blodprøver viste et meget fint højt hcg tal så de undrede sig hvis jeg skulle have tabt.

da den anden gynækolog overtog styringen så hun dog hurtigt et hjerte der bankede... så hun var overbevist om at det nok havde været en tvilling der gik til...

fik endda et billede med hjem af lille spire...

jeg bløder ikke længere men skal stadig til diverse blodprøvetagninger og kontrolscanninger (brokker mig ikke over det sidste )

håber det hjælper lidt på det... ellers er her et at varme dig på... 

Anmeld

3. januar 2014

Kay

cwl skriver:

Ja det var også min tanke med to spirer, hvor den ene har givet op. Men du kan også være en af dem der bare bløder under din graviditet uden der behøver være noget. for at der stadig er en spire..

havde ellers midstet alt håb... er bare så bange for at blive glad og det så viser sig at min krop bare har drillet... 

Anmeld

3. januar 2014

Kay

hende-der-du-ved-nok skriver:

i den her graviditet har jeg blødt med klumper i 5+1 til 5+3 ( har været gravid og tabt 3 gange før, så var helt overbevist om at der ville ske det samme igen)

jeg endte med at ringe til vagtlægen en uge efter da jeg pludseligt begyndte at bløde igen (gammelt blod efter sexytime med kæresten) og blev så omgående bedt om at tage ud til sygehuset og blive checket op på,

fik taget blodprøver og scannet to gange, da den første gynækolog var overbevist om fosterdød og MA.

blodprøver viste et meget fint højt hcg tal så de undrede sig hvis jeg skulle have tabt.

da den anden gynækolog overtog styringen så hun dog hurtigt et hjerte der bankede... så hun var overbevist om at det nok havde været en tvilling der gik til...

fik endda et billede med hjem af lille spire...

jeg bløder ikke længere men skal stadig til diverse blodprøvetagninger og kontrolscanninger (brokker mig ikke over det sidste )

håber det hjælper lidt på det... ellers er her et at varme dig på... 

nej ekstre scanninger brokker man sig vel næppe over  

jeg vil håbe på at det er samme historie som dig... hvor længe blødte du? kun de 3 dage eller?? 

Anmeld

3. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

Kay skriver:

nej ekstre scanninger brokker man sig vel næppe over  

jeg vil håbe på at det er samme historie som dig... hvor længe blødte du? kun de 3 dage eller?? 

ja kun de tre dage med friskt blod plus klumper og bitte små jag i underlivet.

dagen inden jeg ringede til vagt lægen havde jeg som sagt sexytime med kæresten som så udløste det gamle blod som først stoppede 6 dage efter, men det var uden klumper og kun normale små ligamentsmerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.