Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænker på dig krammer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åh hvor jeg krydser mine fingre for jer søde!!!
Min livmoder er fuldstændig tom... Intet mere tilbage... Hcg var ikke steget... Det var sygeplejersken der havde lavet en fejl... Kan kun trøste mig med at kroppen klarede det hele selv og at jeg er stoppet med at bløde...
Kay skriver: Min livmoder er fuldstændig tom... Intet mere tilbage... Hcg var ikke steget... Det var sygeplejersken der havde lavet en fejl... Kan kun trøste mig med at kroppen klarede det hele selv og at jeg er stoppet med at bløde...
Tænkte det nok da jeg så billedet af buketten/englen på fjæsen Håber I er ok og kan støtte hinanden! Det har været en hård ruchebanetur med alle de forskellige indtryk/informationer I har fået jer.
Happiness skriver: Tænkte det nok da jeg så billedet af buketten/englen på fjæsen Håber I er ok og kan støtte hinanden! Det har været en hård ruchebanetur med alle de forskellige indtryk/informationer I har fået jer.
ja... min leder er heldigvis også rigtig forstående og har fået lov at få den tid jeg har brug for inden jeg kommer tilbage
Åh det er jeg ked af at høre Håbede virkelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128