bløder men hcg stiger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

ønskebørn74

Tænker på dig krammer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Moma

7. januar 2014

FrkZier

åh hvor jeg krydser mine fingre for jer søde!!!

Anmeld

7. januar 2014

Kay

Min livmoder er fuldstændig tom... Intet mere tilbage... Hcg var ikke steget... Det var sygeplejersken der havde lavet en fejl... Kan kun trøste mig med at kroppen klarede det hele selv og at jeg er stoppet med at bløde... 

Anmeld

7. januar 2014

Happiness

Kay skriver:

Min livmoder er fuldstændig tom... Intet mere tilbage... Hcg var ikke steget... Det var sygeplejersken der havde lavet en fejl... Kan kun trøste mig med at kroppen klarede det hele selv og at jeg er stoppet med at bløde... 

Tænkte det nok da jeg så billedet af buketten/englen på fjæsen Håber I er ok og kan støtte hinanden! Det har været en hård ruchebanetur med alle de forskellige indtryk/informationer I har fået jer.

Anmeld

7. januar 2014

tweety2060

Det gør mig ondt!! Håber I kommer gennem dette på den bedste måde!!!!

Anmeld

7. januar 2014

Loa

Kay skriver:

Ååååårh nej

Øv!!! Kæmpe til jer!

Anmeld

7. januar 2014

Kay

Happiness skriver:

Tænkte det nok da jeg så billedet af buketten/englen på fjæsen Håber I er ok og kan støtte hinanden! Det har været en hård ruchebanetur med alle de forskellige indtryk/informationer I har fået jer.

ja... min leder er heldigvis også rigtig forstående og har fået lov at få den tid jeg har brug for inden jeg kommer tilbage 

Anmeld

7. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

Anmeld

7. januar 2014

o1Mutte

Kay skriver:

Åh det er jeg ked af at høre Håbede virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.