bløder men hcg stiger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Kay

hende-der-du-ved-nok skriver:

ja kun de tre dage med friskt blod plus klumper og bitte små jag i underlivet.

dagen inden jeg ringede til vagt lægen havde jeg som sagt sexytime med kæresten som så udløste det gamle blod som først stoppede 6 dage efter, men det var uden klumper og kun normale små ligamentsmerter...

oki... jeg bløder så stadig ret meget.... og undskyld detaljerne... man kan mærke og høre at det løber ud af mig når jeg sidder på toilettet... sys bare at det er for meget blod i forhold til en levedygtig graviditet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

Kay skriver:

oki... jeg bløder så stadig ret meget.... og undskyld detaljerne... man kan mærke og høre at det løber ud af mig når jeg sidder på toilettet... sys bare at det er for meget blod i forhold til en levedygtig graviditet 

måske er du en af dem med meget følsomme slimhinder?

under en graviditet sker det ofter at ens slimhinder har lettere ved at tørre lidt ud, og så får man måske lavet en bevægelse som i selv ikke ville skade den hvis slimhinden var normal, men som får lavet smårifter hvis man er gravid... ?

der kan være tusind årsager til blod under en graviditet, (ikke at det er en trøst) men det kan være en forklaring...

Anmeld

3. januar 2014

Kay

måske er du en af dem med meget følsomme slimhinder?

under en graviditet sker det ofter at ens slimhinder har lettere ved at tørre lidt ud, og så får man måske lavet en bevægelse som i selv ikke ville skade den hvis slimhinden var normal, men som får lavet smårifter hvis man er gravid... ?

der kan være tusind årsager til blod under en graviditet, (ikke at det er en trøst) men det kan være en forklaring...

jo... kan jo være... men blødte ikke i min første graviditet overhoved  

Anmeld

3. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

Kay skriver:

jo... kan jo være... men blødte ikke i min første graviditet overhoved  

Kroppen er ikke altid til at forstå... 

Anmeld

3. januar 2014

Kay

Kroppen er ikke altid til at forstå... 

nej det tør siges 

Anmeld

3. januar 2014

cwl

Kay skriver:

havde ellers midstet alt håb... er bare så bange for at blive glad og det så viser sig at min krop bare har drillet... 

Det kan jeg godt forstå du er. Synes det er lang tid du skal vente til at blive scannet.

Anmeld

3. januar 2014

Kay

cwl skriver:

Det kan jeg godt forstå du er. Synes det er lang tid du skal vente til at blive scannet.

ja... men på den anden side så heller vente et par dage længere så jeg er sikker på de kan se noget denne gang...

Anmeld

3. januar 2014

cwl

Kay skriver:

ja... men på den anden side så heller vente et par dage længere så jeg er sikker på de kan se noget denne gang...

Ja det er selvfølgelig rigtig nok

for dig

Anmeld

3. januar 2014

Kay

cwl skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok

for dig

tak... 

Anmeld

3. januar 2014

Carina:-)

Jeg har prøvet det,og der sagde lægen på sygehuset at hun havde set nogen der blødte så meget og alligevel fik baby.'

Og jeg blødte altså så voldsomt at der var blod på gulvet under briksen bagefter.

I mit tilfælde steg hcg så fordi moderkagen voksede videre-Men det kan altså godt lade sig gøre at få baby selv om man bløder voldsomt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.