Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyLove E skriver: Ja nu nærmer nytårsaften sig Hvad skal dig og din familie? Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-DSå har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-DSige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD
Ja nu nærmer nytårsaften sig Hvad skal dig og din familie? Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-DSå har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-DSige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD
Nej hvor hyggeligt - og sikke nogle fine cupcakes
Her er jeg højgravid, så der bliver ikke så meget fest.. Min kæreste og jeg, skal passe mine forældres hunde (den ene er bange for fyrværkeriet) mens min mor er i nattevagt og min far i byen. Menuen er for mit vedkommende sushi, og for min kærestes nachos (ja, kun nachos). Tror vi skal se film og campere i stuen med børnechampagne til mig og øl til ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ida skulle oprindeligt være ved sin far, men han har fået hende passet ved min mor:-)
Jeg selv tilbringer nytårsdagen og aftenen med min kæreste, svigerfar og svigerfars kæreste og hvem der ellers dukker op:-)
Vi skal hjem til mine forældre (som vi plejer), der kommer min onkel også. så det bliver hyggeligt ) i vores familie er det en selvfølge at det foregår på børnenes præmisser vi skal have lækker mad, spille spil, synge singstar, osv
Efter en lang jul hvor vi har været afsted nærmest konstant trænger den her familie bare til at være sammen alene, så den står bare på hygge her nytårsaften
Monica
Vi skal holde med et vennepar. Tror bare det bliver stille og roligt. Jeg må jo ikke drikke pga. graviditeten.
Vi bliver 6 plus to hunde. Ligningen går lige op idet vi skal være sammen med min mands bror og svigerinde som vi kommer super godt ud af det med - de har lillefætteren med som leger kanont med Elias - og så derés lille prinsesse som svigerinden bærer på i maven. Det er første gang vi skal fejre aftenen med dem og første gang vi skal fejre nytår på Regnbuegården. Glæder mig meget. Vi plejer normalt at være sammen med min familie i Sønderborg men med mor i Grønland, så bliver der ikke afholdt noget der og far tager så en aftenvagt på sygehuset og mine søskende har planer rundt om i lille DK. Vi skal have steaks til hovedret og rejemad til forret og så ellers lidt sødt til ganen efterfølgende til os alle. De overnatter her. Det bliver super hyggeligt, syntes det er skønt at hver af en af os har een vi passer supergodt med kommunikationsmæssigt så tror på det bliver en dejlig aften/nat med hygge og masser af træthed. De kommer tidligt på dagen så de er hos os hele dagen hvor vi pynter op og leger udenfor og laver mad og hygger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128