Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal ind til vores nabo, så det er bare lige 10 skridt, dejligt nemt
Så har vi bestilt tre retters menu udefra, og skal have dejlig vin dertil. Ellers skal vi spille spil, drikke endnu mere god vin, og så har hun været så sød og bage kransekage til kl 00.00. Og så se fyrværkeri, og i seng. Så stille og roligt. Men med gode elementer såsom vin og mad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Ja nu nærmer nytårsaften sig Hvad skal dig og din familie? Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-DSå har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-DSige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD
Ja nu nærmer nytårsaften sig Hvad skal dig og din familie? Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-DSå har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-DSige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD
vi skal hjem til mine forældre sammen med min søn på 6, min onkel og tante og deres to børn på 9 og 8... Det plejer og være rigtig hyggeligt, for ingen af os går specielt meget op i at drikke og der er heller ingen af "de gamle" der går specielt meget op i fyrværkeri...
Svigermor har fødselsdag nytårsaften, så enten skal vi lige ind om til eftermiddagskaffe eller også rykker vi det til d. 1....
Vi bliver 10... 6 voksne, og 4 børn. Vi går på omgang, og i år er det os der ligger hus til. Det bliver på børnenes præmisser, men sådan er det, og vi nyder det nu hvert år... Børnene er 5, 3, 3, og 2.
Vi skal holde med et vennepar Vi har begge unger hjemme, så der sker ikke det helt vilde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128