Nytår: Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Muffin_girl

Vi skal ind til vores nabo, så det er bare lige 10 skridt, dejligt nemt  

Så har vi bestilt tre retters menu udefra, og skal have dejlig vin dertil. Ellers skal vi spille spil, drikke endnu mere god vin, og så har hun været så sød og bage kransekage til kl 00.00. Og så se fyrværkeri, og i seng. Så stille og roligt. Men med gode elementer såsom vin og mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Maja_4000

Vi skal være herhjemme .. Så kommer min kærestes storebror (ham har vi holdt med de sidste 4 år) .. I år kommer så også deres fætter, hans gravide kæreste og deres søn på knap 4, så det skal nok blive hyggeligt

Anmeld

29. december 2013

Louise H.

Isabella og jeg tager hjem til mine forældre og fejrer nytår med dem, mine 2 små søstre, min svorger, onkel, tante, fætter og 2 kusiner :-) min kæreste skal feste med en kammerat, hans søster, hendes kæreste og nogle af deres venner :-)

Anmeld

29. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MyLove E skriver:

Ja nu nærmer nytårsaften sig
Hvad skal dig og din familie?

Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise
Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.
Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-D

Så har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-D

Sige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD

vi skal hjem til mine forældre sammen med min søn på 6, min onkel og tante og deres to børn på 9 og 8... Det plejer og være rigtig hyggeligt, for ingen af os går specielt meget op i at drikke og der er heller ingen af "de gamle" der går specielt meget op i fyrværkeri...

Svigermor har fødselsdag nytårsaften, så enten skal vi lige ind om til eftermiddagskaffe eller også rykker vi det til d. 1....

Anmeld

29. december 2013

M&N

MyLove E skriver:

Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise
Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-D

Holder nytårsaften med svigermekanikken Det bliver rigtig hyggeligt og vi glæder os!

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

Vi skal være hos mine forældre sammen med 3 af deres vennepar, samt min søster, svoger og min nevø på 5 uger.

Anmeld

29. december 2013

Sujan

Vi skal bare være hjemme os 3... Har købt et par gode bøffer og sådan så skal bare have noget god mad og hygge (og prøve at holde os vågne til kl. 00)

Anmeld

29. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Vi skal hjem til mine forældre og lille søster og deres to hunde. Sammen med vores hund :-)
Det gjorde vi også sidste år, og det var super hyggeligt og afslappet :-)! Samt jeg må jo holde mig på vandvognen i år.. Så det er lige som det skal :-)

Anmeld

29. december 2013

VIPpigen

Vi bliver 10... 6 voksne, og 4 børn. Vi går på omgang, og i år er det os der ligger hus til. Det bliver på børnenes præmisser, men sådan er det, og vi nyder det nu hvert år... Børnene er 5, 3, 3, og 2.

Anmeld

29. december 2013

Clisolka

MyLove E skriver:

Vi skal holde med et vennepar  Vi har begge unger hjemme, så der sker ikke det helt vilde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.