Nytår: Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
37 svar
22 synes godt om
29. december 2013

MyLove E

Ja nu nærmer nytårsaften sig
Hvad skal dig og din familie?

Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise
Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.
Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-D

Så har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-D

Sige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Hullabullabulla

MyLove E skriver:

Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise
Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-D

Vi skal holde med 2 vennepar og vores i alt 5 børn , en hyggelig nytårsaften på børnenes præmisser, og måske lidt alkohol til manden

Anmeld

29. december 2013

B&J

her hjemme hedder det først arbejde for os begge hente lille manden også pynte op gøre klar til maden .

spise ud og skyde af så daniel kan se det også skal han nok i seng kl 20 så han ikke bliver over træt.

også kl 00.00 skåler vi i cola  og går ud og fyre lidt af mens vi lytter til lille manden også skal vi i seng for manden skal op kl 06 for at komme på arbejde

Anmeld

29. december 2013

Carina:-)

Vi skal være hjemme,får gæster -

Vi bliver 16 tl hygge ,god mad,snak og spil 

Anmeld

29. december 2013

sandramor

Børnene og jeg skal op til min søde far og holde nytår.... Vi skal ha fondue med super lækker tilbehør til... Så skal vi bare hygge med spil og snack... Den lille kommer nok iseng ved kl 22 og den store når hun er træt... Så skåler vi kl 00.00 og så ud og se fyrværkeri og så er den aften jo hurtig slut

Anmeld

29. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får vi besøg af svigerinden, hendes 2 drenge og hendes nye kærste.

De kommer først på dagen, så ungerne ka hygge og bruge et ton knaldperler, inden vi ska lave lækker mad, skyde lidt af og bare nyde det gode selvskab. Vh stine

Anmeld

29. december 2013

Bell'star

MyLove E skriver:

Vi skal være hjemme med et vennepar. Stille og roligt i år med noget god mad og hygge.

Vores søn er kun 4 mdr. Så tror ikke rigtig nogen ville få glæde af den helt store fest, med gang i den og masser af alkohol..
- jeg er egentlig lidt nervøs for om han vågner af alle bragene kl 00, det lille pus, eller om han bare sover fra det. - det håber jeg virkelig

Anmeld

29. december 2013

TbCp

Jeg ved ikke hvad vi skal. jeg har bedt manden bestemme og arrangere, så det bliver spændende om vi bare skal være hjemme eller om der skal ske noget andet

Anmeld

29. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Her får vi besøg af svigerinden, hendes 2 drenge og hendes nye kærste.

De kommer først på dagen, så ungerne ka hygge og bruge et ton knaldperler, inden vi ska lave lækker mad, skyde lidt af og bare nyde det gode selvskab. Vh stine

Ej det lyder hyggeligt Godt nytår

Anmeld

29. december 2013

Sitrani

MyLove E skriver:

Vi skal heller ikke noget særligt Manden, vores datter, min veninde, hendes datter og mig... Vi skal også bare hygge med god mad, og skåle nytåret ind sammen.. Det er fint, for vores piger kan lege sammen i løbet af aftenen Så en stille og rolig aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.