Nytår: Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

spj

Vi skal hjem til mine forældre der har bestilt 4 retters menu udefra. Men mindste manden fik skoldkopper i onsdags og er ret medtaget og har feber. Nu er storesøster så lagt i seng med 39,6 Så måske bliver det bare til noget hjemmehygge med syge børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

L&V

MyLove E skriver:

Ja nu nærmer nytårsaften sig
Hvad skal dig og din familie?

Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise
Elias kommer nok i seng nogenlunde til normal tid.
Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-D

Så har jeg lavet nogle mini muffins med kransekage på toppen i dag :-D

Sige skål kl 24 med et lille kys og måske et nytårs KNALD

Vi ska i sommerhus i skagen med et hold venner. spise lækker mad og spille spil. Drikke lidt pagne og hygge

Anmeld

29. december 2013

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Vi ska i sommerhus i skagen med et hold venner. spise lækker mad og spille spil. Drikke lidt pagne og hygge

Det lyder også bare hyggeligt.. Tag os med

Anmeld

29. december 2013

MyLove E

spj skriver:

Vi skal hjem til mine forældre der har bestilt 4 retters menu udefra. Men mindste manden fik skoldkopper i onsdags og er ret medtaget og har feber. Nu er storesøster så lagt i seng med 39,6 Så måske bliver det bare til noget hjemmehygge med syge børn

Øv men rigtig god bedring

Anmeld

29. december 2013

Elbæk

Åh hvor lyder det hyggeligt - godt nytår til jer! 

Vi skal ud og holde nytår med et vennepar og deres barn, samt en af deres venner. 

Vi glæder os til en børnevenlig nytårsaften, med lækker mad, dejligt selskab og rigtig hygge - og i år kan min søn kaste knaldperler og se fyrværkeri, og han synes bare det er super fedt (Vi har afprøvet lidt nytårs fyrværkeri på forskud) 

Anmeld

29. december 2013

Ciss

Jeg er alene med børnene (4 og 6 år) til nytår.

Vi skal have middag, som de sætter pris på (Kvalitetspølser med grøntsags-kartoffelmos og gele med vanillesovs til dessert). Og så skal jeg sætter skåle med chips og slik på bordet, og så skal vi spille spil og tegne og den slags indtil de bliver for trætte og bliver nødt til at gå i seng.

Derefter er det bare mig. Jeg regner med at se på fyrværkeriet ved midnat og så gå i seng.

Anmeld

29. december 2013

ESV

MyLove E skriver:

Vi skal ikke rigtig noget. Bare være hjemme os tre, havde lidt ekstra godt spise
Så skal manden og jeg nok bare sidde og spille nogle spil og høre en masse musik :-D

Vi skal for første gange selv holde nytår. Vi flyttede i hus for halvanden måned siden og har nu plads til gæster. Vi bliver 8 ialt og der er to børn. Vi skal have læææææææker mad og gode drinks og så skal vi hygge os lige så mange timer vi kan. Gæsterne bliver og overnattet og så spiser vi fælles morgenmad den 1.

Anmeld

29. december 2013

L&V

MyLove E skriver:

Det lyder også bare hyggeligt.. Tag os med

Det er jeg os sikker på det bliver.. Skagen er skøøøøøn

Anmeld

30. december 2013

Moma

Vi skal have to vennepar på besøg - og bliver i alt 6 voksne og 6 børn.

Vi skal have lækker 3-retters menu med skøn vin til.

Men en nytårsaften på børnenes præmisser. 

Godt nytår 

Anmeld

30. december 2013

CarinaSB

MyLove E skriver:

Vi skal bare være hjemme i år :) så kommer min kusine og hendes kæreste + min papfar og hans søn på 22 .. så skal vi hygge med fondu og raclette .. :) vi har ungerne hjemme så der skal bare hygges .. når de er lagt i seng skal vi have en drink eller 2 (eller det vil sige at jeg ikke indtager alkohol den dag) så kan manden nemlig få lov til at drikke lidt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.