Vælge navn før fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Elbæk

Papillon skriver:

Hvordan har I det med det? Har I selv gjort det? Eller er det en helt tosset tanke for jer?

Vi har været meget hurtige til at blive enige om navnet, men jeg har det alligevel lidt underligt med at bruge det allerede nu. Vil bare høre, om der er nogen, der kan følge mig, og hvad I selv har gjort

Min søn hed Mike helt fra da han lå i maven. Vi vidste fra start hvad han skulle hedde, og altid tiltalt ham Mike, selv når vi snakkede til ham i maven :-) 

Der var intet navn der passede bedre til ham, og da han blev født var han bare en Mike.. Han lignede en Mike og var en Mike.. Der var ingen tvivl der :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Dorthe1986

Papillon skriver:

Hvordan har I det med det? Har I selv gjort det? Eller er det en helt tosset tanke for jer?

Vi har været meget hurtige til at blive enige om navnet, men jeg har det alligevel lidt underligt med at bruge det allerede nu. Vil bare høre, om der er nogen, der kan følge mig, og hvad I selv har gjort

Emil hed Emil fra da jeg var 20 uger henne med ham og netop havde været til md-scanning, hvor de fortalte det blev en dreng

Anmeld

29. december 2013

Pcokate

Papillon skriver:

Så snart vi fik kønnet at vide havde han et navn 

Anmeld

29. december 2013

liten-mamma

Papillon skriver:

Har det helt fint med det. Det er jo ikke fordi at barnet absolut skal hedde det når det kommer ud, man har heldigvis lov til at ændre mening

Vi fandt på navnet til vores pige i uge 15. Vi kaldte hende ved navn hele tiden og da hun så kom ud kunne hun virkelig bare ikke hedde andet, hun havde jo heddet Nicoline så længe

Anmeld

29. december 2013

Bell'star

Papillon skriver:

Jeg har i flere år været vild med navnet Matteo.
Da jeg så blev gravid, foreslog jeg navnet for min kæreste, som også var vild med det. Og vi besluttede, at det skulle han hedde, hvis ellers han lignede en Matteo, når først han kom.

Særligt jeg, måtte mange gange sige til mige selv, at det jo slet ikke var sikkert at han lignede en Matteo, og at jeg så ikke måtte blive skuffet, hvis navnet måske ikke skulle bruges.

Så vi gik meget op i IKKE at omtale ham som Matteo mens han lå i maven, men som alt mulig andet.

Men da han endelig kom kunne han slet ikke være andet end en Matteo!

Anmeld

29. december 2013

Clisolka

Papillon skriver:

Begge mine børn havde fået deres navne inden de blev født 

Anmeld

29. december 2013

ano14316

Papillon skriver:

Vi kunne slet ikke komme på navne... Vi have et drenge navn og et pigenavn vi havde snakket om... Men ikke som i at det var sikkert...
Navnet kom til os imens vi stadig var på fødestuen, ikke et navn vi overhovedet havde snakket om.. bare pling og vi var enige om det...

Anmeld

29. december 2013

Christina74

Vores Milo har heddet Milo i 7-8uger nu og heg er gået i uge 29 i dag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.