Hyggetråd - Vis din drømme brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Hvem?

Her er min - følte mig vældig godt tilpas i den og der blev danset i den til kl. 06.15 - Nu er den så ikke sååååå pæn mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Mortilxx

Mor11 skriver:

Loooooove den første!!! 

Den er også bare super smuk! :-)

Anmeld

30. december 2013

Anonym101

Pigent skriver:

Jeg synes lige vi skal have en hyggetråd.
Så vis jeres drømme kjole. Det er ligemeget om det er til kirke bryllup eller rådhus bryllup og jer der gift i må gerne vise jeres kjoler

Jeg er helt klart til de der prinsessekjoler!

Anmeld

30. december 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Jeg elsker pronovias' kjoler, de er SÅ gudesmukke Havde MANGE på min ønskeliste da jeg skulle giftes, men bugettet var ikke til den store SMUKKE kjole, så min blev, mindre smuk, men stadig en brudekjole haha

Det første billede var den kjole jeg bestilte, men ærmerne var HELT forkerte, så vi syede og syede intil vi kom på noget der var næsten ligeså godt

Nummer tretten kjole var mit førstevalg af kjole, men Anders kom til at se den og så ville overraskelsen jo være gået af, ville ønske jeg havde valgt den alligevel dog

Fåååårk den nr 13 er gudesmuk!

Årh jeg glæder mig til den dag hvor vi holder en stor fest så jeg kan få sådan en kjole, vi blev jo hastegift på rådhuset

Anmeld

30. december 2013

TrineMine86

Min drøm var tyl tyl og mere tyl og blonder  Men da jeg er en plus size, så så det bare alt for overdrevent ud med al det tyl hehe, så har købt en meget enkel kjole ( skal giftes til sommer)

har desværre ikke et billede af mig i den, så i får den på model 

Anmeld

30. december 2013

Katia Juul Skovgaard

Yurie skriver:

You stole my dress.. jeg har været forelsket i den lige siden jeg så den i serien

Også mig

Anmeld

30. december 2013

Lotus86

Hvem? skriver:

Her er min - følte mig vældig godt tilpas i den og der blev danset i den til kl. 06.15 - Nu er den så ikke sååååå pæn mere

Jeg ELSKER den kjole Du har vist den i en anden tråd herinde engang, der stjal jeg billedet, ville nemlig gerne have noget lignende, men så blev jeg jo så lige gravid, og så ville den type kjole nok ikke lige helt være så yndig

Anmeld

30. december 2013

Kløver

You stole my dress.. jeg har været forelsket i den lige siden jeg så den i serien

Også mig så smuk og skulle jeg nogensinde giftes igen (genvurder må man det ) så ville jeg så gerne bære denne smukke kjole

Anmeld

30. december 2013

Kløver

miss-cl skriver:

Ej hvor sjovt Wik. Den kjole har jeg bare haft i hovedet siden jeg så den i serien for mange år siden ??
Er den dyr?? ??

Også mig så smuk og skulle jeg nogensinde giftes igen (genvurder må man det ) så ville jeg så gerne være denne smukke kjole

Mener vi kunne få den hjem til ca 8.000-10.000 men så kom kørsel og fragt osv oveni men den er dælme også bare smuk og speciel

Anmeld

31. december 2013

Hvem?

Lotus86 skriver:

Jeg ELSKER den kjole Du har vist den i en anden tråd herinde engang, der stjal jeg billedet, ville nemlig gerne have noget lignende, men så blev jeg jo så lige gravid, og så ville den type kjole nok ikke lige helt være så yndig

Syntes også det var virkelig flot og du skal være så velkommen, den er købt i Lilly til en simpel sum af ca 3000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.