Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria-s skriver: Mange tak skal du have! Og så findes det ikke en eneste af samme. -for jeg har selv designet og syet den
Mange tak skal du have!
Og så findes det ikke en eneste af samme. -for jeg har selv designet og syet den
Så kan du sandelig noget ikke alle kan!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mimbi skriver: Her er min drømmekjole som jeg blev gift i 11 maj i år Da vi engang får vores eget hus, skal kjolen ha sit eget hjørne hvor den skal hænge sammen med vores bryllups-familiebillede
Her er min drømmekjole som jeg blev gift i 11 maj i år
Da vi engang får vores eget hus, skal kjolen ha sit eget hjørne hvor den skal hænge sammen med vores bryllups-familiebillede
Hvor er den smuk
Må jeg spørger, hvor du har købt den?
J85 skriver: Hvor er den smuk Må jeg spørger, hvor du har købt den?
Ja selvfølgelig må du det
Det er købt på hjemmesiden www.lightinthebox.com
knus
Mimbi skriver: Ja selvfølgelig må du det Det er købt på hjemmesiden www.lightinthebox.com knus
Kan du huske hvad den hedder?
J85 skriver: Kan du huske hvad den hedder?
Jeg har fundet den kjole der virkelig er min drømme kjole En blanding af de to, overdelen fra den nederste og underdelen fra den øverste. Kan godt lide det lange slæb på den øverste
esioul skriver: Jeg er helt vild med denne
Jeg er helt vild med denne
Årrrrh det er den fra luccabride ikk?? Den er jeg nemlig også total forelsket i...
stm2812 skriver: Årrrrh det er den fra luccabride ikk?? Den er jeg nemlig også total forelsket i...
jeg har et par stykker..
Men den første er min ynglings
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128