Hyggetråd - Vis din drømme brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

cwl

B&J skriver:

jeg har ikke set den jeg rømmer om inu inden skal den være hvid med sort eller sort med hvid...

Min søster havde en hvis med et sort mave bælte.. Rigtig flot og enkel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

BabyMus

Dianabk skriver:

Er helt vild med disse kjoler, håber jeg selv får min figur tilbage inden jeg skal giftes i maj

I får også lige et billede af kagen som jeg har bestil

Hahaha damn en fed kage!!!

Anmeld

28. december 2013

B&J

cwl skriver:

Min søster havde en hvis med et sort mave bælte.. Rigtig flot og enkel..

det kender jeg også en der havde men ved ikke om det bliver for kedeligt, men jeg er 100% sikkert på når jeg ser kjolen en dag så ved jeg det er den

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Pigent skriver:

Jeg synes lige vi skal have en hyggetråd.
Så vis jeres drømme kjole. Det er ligemeget om det er til kirke bryllup eller rådhus bryllup og jer der gift i må gerne vise jeres kjoler

Nu er jeg gift men ville så gerne være gift i denne kjole. Me. Den skulle bestilles hjem fra Australien og hentes flere timers kørsel oppe i Sverige, og kunne derfor ikke sådan lige prøves, og da jeg samtidig var gravid, da vi skulle giftes turde jeg ikke. Desværre
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2013

Francisca

Dianabk skriver:

Er helt vild med disse kjoler, håber jeg selv får min figur tilbage inden jeg skal giftes i maj

I får også lige et billede af kagen som jeg har bestil

Billed nr.2 Woow det er da drømme kjolen.

Anmeld

28. december 2013

C8

Pigent skriver:

Så vis jeres drømme kjole. Det er ligemeget om det er til kirke bryllup eller rådhus bryllup og jer der gift i må gerne vise jeres kjoler

Min drøm har altid været, at gå
op af kirkegulvet i en sort kjole og denne her er så smuk!

Anmeld

28. december 2013

Lotus86

Her er hvad der blev til min drømmekjole. Var i 35. uge da vi blev gift, så skulle have en hvor der var plads til maven

Anmeld

28. december 2013

Dianabk

BabyMus skriver:

Hahaha damn en fed kage!!!

Jeg var også helt solgt da jeg så den første gang

Anmeld

28. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vildt svært  Elsker brudekjoler hvor man kan se figuren nedover hoften. Disse kjoler er kun valgt på hvordan de ser ud, har ikkr taget højde for hvad jeg egentlig ville kunne bære og holde ud at have på den simple kjole skulle være hvis jeg fik mit drømme hawaii-bryllup på en hvid sandstrand 

Anmeld

28. december 2013

hautecouture

Pigent skriver:

Jeg gider slet ikke kigge på kjoler jeg ikke har råd til, for det ville være SÅ træls at forelske sig i en uopnåelig kjole, så min(e) drømmekjole(r) er indenfor mit budget  Derudover er jeg helt vild med det simple, lidt vintage, look så alle "mine" kjoler minder MEGET om hinanden, haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.