Hyggetråd - Vis din drømme brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Karina84

hautecouture skriver:

Jeg gider slet ikke kigge på kjoler jeg ikke har råd til, for det ville være SÅ træls at forelske sig i en uopnåelig kjole, så min(e) drømmekjole(r) er indenfor mit budget  Derudover er jeg helt vild med det simple, lidt vintage, look så alle "mine" kjoler minder MEGET om hinanden, haha 

Synes også den sidste er rigtig fin, og var lige inde og google hende. Hold op nogle flotte kjoler hun laver, elsker blonde detaljerne der er på mange af dem! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

mommy1991

Dianabk skriver:

Er helt vild med disse kjoler, håber jeg selv får min figur tilbage inden jeg skal giftes i maj

I får også lige et billede af kagen som jeg har bestil

Fuuck, en sej bryllupskage! Hvis jeg nogensinde skal giftes, tror jeg vi skal have noget i den stil 

Også en flot kjole by the way 

Anmeld

29. december 2013

TbCp

Min drømme brudekjole er i den her stil

Jeg er dog gift. Jeg blev gift på rådhuset, mens jeg var højgravid, så min kjole var en noget anden og mere afdæmpet stil.

Anmeld

30. december 2013

MIWULA

Her er min brudekjole. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Nu er jeg gift men ville så gerne være gift i denne kjole. Me. Den skulle bestilles hjem fra Australien og hentes flere timers kørsel oppe i Sverige, og kunne derfor ikke sådan lige prøves, og da jeg samtidig var gravid, da vi skulle giftes turde jeg ikke. Desværre

You stole my dress.. jeg har været forelsket i den lige siden jeg så den i serien

Anmeld

30. december 2013

Muhmi

Jeg elsker pronovias' kjoler, de er SÅ gudesmukke Havde MANGE på min ønskeliste da jeg skulle giftes, men bugettet var ikke til den store SMUKKE kjole, så min blev, mindre smuk, men stadig en brudekjole haha

Det første billede var den kjole jeg bestilte, men ærmerne var HELT forkerte, så vi syede og syede intil vi kom på noget der var næsten ligeså godt

Nummer tretten kjole var mit førstevalg af kjole, men Anders kom til at se den og så ville overraskelsen jo være gået af, ville ønske jeg havde valgt den alligevel dog

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nihell skriver:

Jeg har mange :-)

Loooooove den første!!! 

Anmeld

30. december 2013

Karina84

Muhmi skriver:

Jeg elsker pronovias' kjoler, de er SÅ gudesmukke Havde MANGE på min ønskeliste da jeg skulle giftes, men bugettet var ikke til den store SMUKKE kjole, så min blev, mindre smuk, men stadig en brudekjole haha

Det første billede var den kjole jeg bestilte, men ærmerne var HELT forkerte, så vi syede og syede intil vi kom på noget der var næsten ligeså godt

Nummer tretten kjole var mit førstevalg af kjole, men Anders kom til at se den og så ville overraskelsen jo være gået af, ville ønske jeg havde valgt den alligevel dog

Sikke nogle smukke kjoler du har fundet 

Elsker den her traad  Generelt er det virkelig nogle flotte kjoler der bliver vist frem!

Anmeld

30. december 2013

Wik

Mimbi skriver:

Her er min drømmekjole som jeg blev gift i 11 maj i år 

Da vi engang får vores eget hus, skal kjolen ha sit eget hjørne hvor den skal hænge sammen med vores bryllups-familiebillede

Den er virkelig nice Skide godt valg og du matcher helt vildt, jeg gætter på den er special made.

Anmeld

30. december 2013

miss-cl

Maja84 skriver:

Nu er jeg gift men ville så gerne være gift i denne kjole. Me. Den skulle bestilles hjem fra Australien og hentes flere timers kørsel oppe i Sverige, og kunne derfor ikke sådan lige prøves, og da jeg samtidig var gravid, da vi skulle giftes turde jeg ikke. Desværre

Ej hvor sjovt Wik. Den kjole har jeg bare haft i hovedet siden jeg så den i serien for mange år siden ??
Er den dyr?? ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.