Nytårsaften - hvad skal I spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2013

bonnie81

birthee skriver:

Vi skal holde nytår med et par venner, men skal lige finde ud af hvad vi skal spise  Hvad skal I have derude?

Glædelig bagjul 

vi skal ha raclette med forskelligt kød, æg og grønsager dertil sma kartofler i ovn hj. lavet hvidløgsdressing og bearnaise

til dessert en crumle kage med bær m. hj.lavet oreo is og vanilijeis 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

MorDk

I år skal vi have sushi ♥

Anmeld

26. december 2013

Krussedulle

birthee skriver:

Vi skal holde nytår med et par venner, men skal lige finde ud af hvad vi skal spise  Hvad skal I have derude?

Glædelig bagjul 

Beef Wellington

Og cider pocheret pære, på bund af saltkaramel.

Og så evt en pandekagesæk m jordbærparfait!

manden skal I køkkenet!

Anmeld

26. december 2013

piadas

B&J skriver:

ingen forret her det har jeg slet ikke plads til i maven.

men hovedret skal vi have oksemørbrad med kartoffel toppe og en eller anden lækker sovs + grønt

og dessert skal jeg prøve at lave en hjemme lavet tiramisu med kakao og uden alkohold

Hvordan laver du kartoffeltoppe?
Vi skal nemlig også have oksemørbrad. Jeg ved bare ikke helt, hvad vi skal have af tilbehør. Det ender nok med champignonsauce. Vi fik whiskysauce sidste gang, så vi vil gerne prøve noget andet.

Anmeld

26. december 2013

EnSødMor

birthee skriver:

Glædelig bagjul 

Vi skal igen i år have raclette, med en masse forskellig kød, grønt og flute.. Med en bagekartoffel ved siden af... ;-) Vi bliver kun 4 incl vores lille datter... ;-) 

Anmeld

26. december 2013

B&J

piadas skriver:

Hvordan laver du kartoffeltoppe?
Vi skal nemlig også have oksemørbrad. Jeg ved bare ikke helt, hvad vi skal have af tilbehør. Det ender nok med champignonsauce. Vi fik whiskysauce sidste gang, så vi vil gerne prøve noget andet.

lav kartoffelmos, også put æggeblommer i med det man ønsker vi putter også hvidløg smør og mælk,

og lader den blive kold og i en sprøjte pose også laver små toppe ind i ovnen til de er gylden også er de lækker luftige og smager fantastisk har også prøvede med persille det var lige så godt  

Anmeld

26. december 2013

BabyMus

Team Putte skriver:

Ja jeg elsker det også men den kaffe ødelægger jo det hele

det er bare ganske alm kakao du f.eks kan bruge til chokoladekage altså kakao uden sukker.. Jeg skrev det sådan for at undgå folk springer ud i det og bruger sådan noget nesquick kakao der blandes i mælk for at lave kakaomælk.. Det er nemlig alt for sødt

blandingsforholdet er ca 1/3 kaffekrus med kakao og fyld vand i kruset for resten det skal være en god stærk blanding så den kan opveje de søde ladyfingers og den fede creme smager du på kakao'en smager det ikke særlig godt, men det hele sammen smager skønt!

Fantastisk, tak. Så er jeg med på hvad du mener med begge dele. Jeg skulle lige være sikker. Det må helt klart prøves.

Anmeld

26. december 2013

BabyMus

Maja88 skriver:

Jeg laver altid hindbærtiramisu..mmmuuums

Sådan at ligge hindbær ind i sammen med de andre ting? Lyder også dejligt.

Anmeld

26. december 2013

Maja_4000

bonnie81 skriver:

vi skal ha raclette med forskelligt kød, æg og grønsager dertil sma kartofler i ovn hj. lavet hvidløgsdressing og bearnaise

til dessert en crumle kage med bær m. hj.lavet oreo is og vanilijeis 

Hvordan laver I æg på den?

Anmeld

26. december 2013

Maja_4000

pearly skriver:

Forret: Fiskeplatte 

Hovedret: Oksemørbrad med ovnkartofler, sovs og avocadosalat

Dessert: Ovnbagte æbler med marcipan og kanel med is til

Hvad kommer du på en fiskeplatte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.