Nytårsaften - hvad skal I spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.698 visninger
53 svar
15 synes godt om
25. december 2013

birthee

Vi skal holde nytår med et par venner, men skal lige finde ud af hvad vi skal spise  Hvad skal I have derude?

Glædelig bagjul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Team Putte

birthee skriver:

Vi skal holde nytår med et par venner, men skal lige finde ud af hvad vi skal spise  Hvad skal I have derude?

Glædelig bagjul 

vi skal have:

salat med jomfruhummer

store bøffer af oksemørbrad, små kartofler i ovn, grønt og whiskeysauce

hjemmelavet isdessert bestående af en vanilleis med chokoladestykker på en mandelmarengsbund og lidt frugt eller vafler til

Anmeld

25. december 2013

Aabye

birthee skriver:

Glædelig bagjul 

Jeg har kun hovedretten på plads.. 
Og der skal vi have græsk mad..

Anmeld

25. december 2013

Sander&Vitus-Mor

birthee skriver:

Glædelig bagjul 

Vi skal have rakelette, det får vi hvert år nytårsaften. Så skal vi have en lækker salat til, og halve bagekartofler bagt i ovne og bearnaise sovs.. Samt diverse tilbehør som flute osv til. :-)

Anmeld

25. december 2013

B&J

ingen forret her det har jeg slet ikke plads til i maven.

men hovedret skal vi have oksemørbrad med kartoffel toppe og en eller anden lækker sovs + grønt

og dessert skal jeg prøve at lave en hjemme lavet tiramisu med kakao og uden alkohold

Anmeld

25. december 2013

Maja_4000

VråJepsen skriver:

Vi skal have rakelette, det får vi hvert år nytårsaften. Så skal vi have en lækker salat til, og halve bagekartofler bagt i ovne og bearnaise sovs.. Samt diverse tilbehør som flute osv til. :-)

Hvad laver I på den? Det snakker vi nemlig om at gøre i år

Anmeld

25. december 2013

Team Putte

B&J skriver:

ingen forret her det har jeg slet ikke plads til i maven.

men hovedret skal vi have oksemørbrad med kartoffel toppe og en eller anden lækker sovs + grønt

og dessert skal jeg prøve at lave en hjemme lavet tiramisu med kakao og uden alkohold

Tiramisu bliver rigtig godt hvis du bruger bagekakao og blander op med kogende vand.. En lidt stærk blanding og bruger ligesom man ville bruge kaffe.. Jeg kan heller ikke li kaffe

Anmeld

25. december 2013

B&J

Team Putte skriver:

Tiramisu bliver rigtig godt hvis du bruger bagekakao og blander op med kogende vand.. En lidt stærk blanding og bruger ligesom man ville bruge kaffe.. Jeg kan heller ikke li kaffe

ej mange tak for tippet det vil jeg 100% gøre så, ja det er nemlig også der for vi vil bruge kakao fordi jeg ikke ønsker at det smager af kaffe

hvad dryssede du så oven på?

Anmeld

25. december 2013

LilleSmølf

birthee skriver:

Glædelig bagjul 

Vi skal have:

- Lammekølle med kartofler

- Frikadeller med ris

- Champignonsauce + en eller anden yet-to-decide sovs

- Forskellige salater, inc. min mors nytårssalat som vi kun får til nytår og som jeg ikke kan finde ud af at lave, og en sellerisalat som lyder kedelig men som smager så godt at jeg kunne spise en hel skål selv uden problemer

Vi tænker is til dessert, men vi er ikke helt sikre endnu.

Anmeld

25. december 2013

Clarasmor2010

Til forret skal vi have lakseroulade med lækkert brød og salat til. Hovedretten bliver fondue med masser godt tilbehør. Dessert bliver to forskellige hjemmelavet is, nøddekurv og blødende muffins ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.