Nytårsaften - hvad skal I spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2013

Mum33

Vi skal have tapas for vi har 6 børn den aften, så vi skal kunne gå til og fra det, uden noget bliver koldt, smelter, osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Team Putte

B&J skriver:

ej mange tak for tippet det vil jeg 100% gøre så, ja det er nemlig også der for vi vil bruge kakao fordi jeg ikke ønsker at det smager af kaffe

hvad dryssede du så oven på?

ovenpå kommer jeg den samme bagekakao drysset i et fint lag det er rigtig godt modspil til cremen for den er jo ret fed

Anmeld

25. december 2013

Momster89

Forret: Lakserolade på grøn bund med flutes

Hovederet: Beef willington med pommes anna og en lækker salat

Dessert: Chokolademousse

Anmeld

25. december 2013

B&J

Team Putte skriver:

ovenpå kommer jeg den samme bagekakao drysset i et fint lag det er rigtig godt modspil til cremen for den er jo ret fed

uhh hvor jeg glæder mig nu for har aldrig smagt det og mange tak for din søde hjælp

Anmeld

25. december 2013

Team Putte

B&J skriver:

uhh hvor jeg glæder mig nu for har aldrig smagt det og mange tak for din søde hjælp

velbekommen

Håber i får en dejlig aften

Anmeld

25. december 2013

B&J

Team Putte skriver:

velbekommen

Håber i får en dejlig aften

ja og i lige måde håber i kommer godt ind i det nye år tror vi er trætte her hjemme vi skal på arbejde ind til kl 15

Anmeld

25. december 2013

Team Putte

B&J skriver:

ja og i lige måde håber i kommer godt ind i det nye år tror vi er trætte her hjemme vi skal på arbejde ind til kl 15

det lyder som butiksarbejde så er det kun godt du har valgt en dessert der kun bliver bedre af at være lavet dagen før bare vent med at drysse kakao ovenpå til du skal servere den.. Så ser den bedst ud

Anmeld

25. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Maja_4000 skriver:

Hvad laver I på den? Det snakker vi nemlig om at gøre i år

Vi laver alt, kylling, kalkun, oksekød, pølser, bacon, ost, champignoner, tomater osv.

Anmeld

26. december 2013

Ciss

Jeg skal være alene med ungerne (4 og 6 år), så jeg regner med, at vi skal have en eller anden slags kvalitetspølser med hjemmelavet mos af kartofler og rodgrøntsager efterfulgt af hjemmelavet gele med vanillesaus.  - Måske ikke til så meget hjælp, hvis du leder efter inspiration.

Hvis jeg skulle invitere voksne, ville jeg lave noget rødvinsmarineret med en god sovs og flødegratinerede kartofler efterfulgt af frugtsalat med is. Evn med en forret med ovnsbagt laks og salat.

Anmeld

26. december 2013

SanJose

Vi bliver seks veninder, der skal fejre nytår hos mig. Vi er alle vilde med sushi, så det vil nytårsmenuen bestå af. Har bestilt udefra hos den lokale sushimand.

• Kaburi maki m. krabbe og hokaido græskar toppet med torsk
  • Ura crispy m. søde kartofler, chili-mayo, forårsløg og sesam
  • Rispapir m. and, mango, gule¬rødder og sesam-dressing
  • Hoso maki avocado
  • Tunsticks med crispy reje, rogn og chili
  • Laksesticks med peber og balsamico-teriyaki
  • Gunkan med torsk og selleri
  • Nigiri: Ama ebi, tun, laks, hvidfisk

Og så vil der være masser af Möet & Chandon, drinks og kransekage til når kl. slår 24:00.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.