nysgerrig; dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

Mum33

Caroline86 skriver:

dreng!

Hyppig sex skulle også fører til drengebørn, så nu kan vi få afprøvet en myte . Man siger det var derfor der blev født så mange drenge under krigen. Folk havde ikke andet at give sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

baby2010

Ja, jeg aner ikke om det er en lille hr. eller frøken jeg har liggende! Men både min mor og min søster tror det er en pige - det fatter jeg altså ikke...

Hånden på hjertet vil både min forlovede og jeg nok helst gerne have en pige først, men jeg er jo naturligvis glad bare den er rask!

Julie

Anmeld

30. juli 2009

3rollinger

Jeg fik at vide at det lignede en pige i tirsdags da jeg blev scannet. Haaber at faa det fuldt bekraeftet om 14 dage naar jeg skal MD scannes.

Min datters mavefornemmelse er helt sikkert en pige og ogsaa min egen og min mors.

Mht meget eller lidt sex, saa blev min soen lavet ved én gang sex. Vi var paa besoeg hos mine foraeldre saa det kunne ikke blive til mere. Men der var pletskud. Og denne sidste var ogsaa bare paa én gang. Der tog vi nemlig paa besoeg dagen efter hos nogen venner og det kunne heller ikke blive til mere. Min mand har ret godt sigte  

Anmeld

30. juli 2009

sandiek

Hej Allesammen jeg venter os en lille drengSandie 28uger

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lisbeth Aalborg2 skriver:

Hyppig sex skulle også fører til drengebørn, så nu kan vi få afprøvet en myte . Man siger det var derfor der blev født så mange drenge under krigen. Folk havde ikke andet at give sig til

ja, så burde det sgu blive en dreng!
sød historie med krigen...den havde jeg faktisk ikke hørt før!

Anmeld

30. juli 2009

MorTilGustav

Jeg skal have en lille dreng 30.okt - 7. nov.
Synes virkelig det er pudsigt at ALLE (dvs. 8 stk) jeg kender/har hørt om i min omgangskreds, der har fået børn for nyligt (i min alder), har fået drenge...!
Sjovt nok synes min mor, at de damer, der har fået børn på hendes arbejde, har fået flest piger..
Er der noget om, at chancen for at føde drenge er større jo yngre man er..?

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cecilia84 skriver:

Jeg skal have en lille dreng 30.okt - 7. nov.
Synes virkelig det er pudsigt at ALLE (dvs. 8 stk) jeg kender/har hørt om i min omgangskreds, der har fået børn for nyligt (i min alder), har fået drenge...!
Sjovt nok synes min mor, at de damer, der har fået børn på hendes arbejde, har fået flest piger..
Er der noget om, at chancen for at føde drenge er større jo yngre man er..?

det er en interessant teori, det må jeg sige.. kan være vi skal lave en ny undersøgelse der handler om køn><moderens alder...
tror måske der er agurketid i min hjerne..haha!

Anmeld

30. juli 2009

Mira0911

DianaMalou skriver:

nu er jeg selv meget nys ang hvad jeg venter mig er 17+0 i morgen hvornår er det man kan se hvad køn det er ?
skal til misdannelses scanning når jeg er 19 uger henne ..

Hej...

Du kan få kønnet afvide til Misdannelse scanningen...

Anmeld

30. juli 2009

CarinaSB

Vi ved med sikkerhed at vi skal have en dreng .. ...
Det fik vi bekræftet d 19/2 -09

Og har termin imorgen .. så hepper på at han snart gider at komme ud .. Føler mig fed .. Og kan vælte alt ned fra sofabordet hvis det ikk står helt inde på midten

Anmeld

30. juli 2009

Nanna1985

Jeg venter endnu en smuk prinsesse pige

De var dog ikk helt sikre til vægtscanningen for 1 uge siden, skal have endnu en vægtscanning her D. 6 August og der tjekker de igen

Jeg ved vi skal have en pige mere, det har jeg selv drømt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.