nysgerrig; dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Venter du en dreng eller en pige?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.838 visninger
44 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej alle gravide!
nu følger jeg jo grundigt med (så godt jeg kan) i alles maveudviklingshistorier , og synes godt nok der ventes mange drengebørn herinde!? kan godt være jeg bider mere mærke i de indlæg der handler om at det er en prins der ligger i maven!
men nu skal vi have det sjovt, og se tallene...!
knus Caroline 9+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

FrkT

Nu er jeg jo ikke gravid, så har bare stemt blankt. Men kunne da godt tænke mig at høre hvad din mavefornemmelse siger dig at DU skal have, Caroline?

Anmeld

29. juli 2009

FruPudderkvast

Jeg ved at jeg venter en dreng.. Men vil give dig ret i at der er mange der venter små drengebørn..

Hvad tror du gemmer sig inde i din mave?

Sarah 22 + 2

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

FrkT skriver:

Nu er jeg jo ikke gravid, så har bare stemt blankt. Men kunne da godt tænke mig at høre hvad din mavefornemmelse siger dig at DU skal have, Caroline?

dreng!

Anmeld

29. juli 2009

Betina88

Jeg venter en frisk og sund dreng ..

Anmeld

29. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg venter også en dreng

Anmeld

29. juli 2009

Isabels-mor

Jeg skal have en lille prinsesse

Anmeld

29. juli 2009

Balderson

Jeg ved også med sikkerhed at jeg venter en dreng

Anmeld

29. juli 2009

Pige2009

Jeg TROR det bliver en dreng Ja, der er mange drengebørn herinde, men statistisk set fødes der også flere drenge end piger...

Linda 29+4, som må vente med at se hvad det bliver til den 10-10 eller deromkring

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Jeg TROR det bliver en dreng Ja, der er mange drengebørn herinde, men statistisk set fødes der også flere drenge end piger...

Linda 29+4, som må vente med at se hvad det bliver til den 10-10 eller deromkring

selvfølgelig rigtig nok med statestikken, men er den ikke stadig kun 52/48? synes jeg da at jeg læste for en par dage siden! kan godt være det bare primært er "drengemødre" der bliver tiltrukket af baby.dk! *gg* - hvilket jo lægger op til en HELT ny diskusion, om det er drenge- eller pigemødre der er klogest!
ej sorry...den debat er slut...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.