nysgerrig; dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

LineD

Ja hos os var forbavselssen stor da scanningen afslørede en sund og rask DRENG  Da både mormor, far og jeg selv havde drømt det blev en pige hehe

Men ikke desto mindre var glæden MINDST ligeså stor da vi så den bette tap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

DianaMalou

ja der lidt tid endnu .. håber i kan klare vente tiden smiler .. jeg kan næsten ik vente mere .. det lige som at være et lille barn når det er juleaften og man vil bare åbne sine julegaver nu ..

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DianaMalou skriver:

ja der lidt tid endnu .. håber i kan klare vente tiden smiler .. jeg kan næsten ik vente mere .. det lige som at være et lille barn når det er juleaften og man vil bare åbne sine julegaver nu ..

kender det!!!
Ventetiden er ulidelig.. og tror KUN det bliver værre når man bare går og venter på fødslen.. de sidste par uger kommer nok til at være MEGET lange!

Anmeld

29. juli 2009

DianaMalou

det tror jeg helt sikkert os at de vil være .. bare tanken om det pyha heeh ..
men det bliver jo meget godt når det engang er overstået og det bliver det jo heldigvis ..

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

DianaMalou skriver:

det tror jeg helt sikkert os at de vil være .. bare tanken om det pyha heeh ..
men det bliver jo meget godt når det engang er overstået og det bliver det jo heldigvis ..

det bliver fantastisk!

Anmeld

29. juli 2009

forår

Jeg har været til MD scanning...men jeg har åbenbart IKKE en blotter i maven...for banditten ville ikke vise hvem den var...og jeg er sååå nysgerring. men det vigtigest var jo osse at baby var  sund og rask, og det var den

min mavefornemmelse siger dog at det er en lille pige...jeg har nu bestilt tid til en kønscanning d 14 august, så håber at h*n viser sit sande jeg...heheh

Anmeld

29. juli 2009

Knudsen

Her venter vi også en dreng. Vi fik det bekræftet til scanning, men min mavefornemmelse sagde det samme.
Janni 40+

Anmeld

29. juli 2009

Leneur

Min ene søster havde en drøm om at hun snart skulle være moster til en lille pige. Jeg blev lidt mærkelig i hovedet, for havde jo en fornemmelse af at jeg var gravid men havde ikke testet på det tidspunkt, det skyndte jeg mig så hjem og gjorde og der var 2 streger på testen. Fik det konfirmeret dagen efter ved lægen. Da jeg så fortalte min mor der var noget i gære, sagde hun også det blev en pige. Var så afsted i uge 19 til MD-scanning men den var en drillepind og ville ikke vise sig, på trods af alle kolbøtterne den lavede.
Fik så heldigvis en chance mere da den ikke ville vise hjerteklapperne, så var afsted ugen efter til ny scanning og der var den absolut ikke genert, satte numsen i vejret og spredte benene så der var frit udsyn til en lille tissekone, så de fik sgu ret, de 2 madammer. Nu er der så præcis 6 uger til termin og hun er 34 cm lang og er skønnet til 2700 g. Bare så dejligt at hun har det godt og i den grad er livlig, selvom hun nogen gange tager pusten fra en.....

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

alligevel sjovt at min teori om flest drenge holdt stik! synes da det er "voldsomt" fordelt men glad for det ikke bare er mig der kun lægger mærke til "drenge debatterne"

Anmeld

29. juli 2009

Unalisa

Jeg venter mig også en dreng. udfra md-scanning                                          .min mavefornemmelse sagde det samme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.