nysgerrig; dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

selvfølgelig rigtig nok med statestikken, men er den ikke stadig kun 52/48? synes jeg da at jeg læste for en par dage siden! kan godt være det bare primært er "drengemødre" der bliver tiltrukket af baby.dk! *gg* - hvilket jo lægger op til en HELT ny diskusion, om det er drenge- eller pigemødre der er klogest!
ej sorry...den debat er slut...

Slår mig lige på lårene af grin over din sidste bemærkning...  Du er simpelthen for sjov, Caroline. Jo, jeg mener den hedder 52/48 i drengenes favør.

Jeg kan dælme ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg skal have kønnet at vide til 3D/4D scanning her den 11. august. Havde ellers forsvoret, at jeg intet ville vide. Meeeeen det vil jo så være sidste chance, og jeg såååå nysgerrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Slår mig lige på lårene af grin over din sidste bemærkning...  Du er simpelthen for sjov, Caroline. Jo, jeg mener den hedder 52/48 i drengenes favør.

Jeg kan dælme ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg skal have kønnet at vide til 3D/4D scanning her den 11. august. Havde ellers forsvoret, at jeg intet ville vide. Meeeeen det vil jo så være sidste chance, og jeg såååå nysgerrig...

kunne ikke lige lade være...hihi!

Jeg forstår slet ikke dem der kan lade være med at få det at vide.. synes det er ALT for spændende til at "holde hemmeligt"..uha nej! jeg skal vide det, så snart jeg kan! hihi

Anmeld

29. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

kunne ikke lige lade være...hihi!

Jeg forstår slet ikke dem der kan lade være med at få det at vide.. synes det er ALT for spændende til at "holde hemmeligt"..uha nej! jeg skal vide det, så snart jeg kan! hihi

*G* Ja, det var jeg da ikke et øjeblik i tvivl om!! Min mor tager med til scanningen og hun vil også have det at vide Hmm, den er svær... for det er bare så spændende jo. Dreng eller pige ligegyldigt, men hele familien tror det bliver en dreng

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

*G* Ja, det var jeg da ikke et øjeblik i tvivl om!! Min mor tager med til scanningen og hun vil også have det at vide Hmm, den er svær... for det er bare så spændende jo. Dreng eller pige ligegyldigt, men hele familien tror det bliver en dreng

ja, det er sgu svært.. men du har jo heldigvis lidt tid til at beslutte dig!

Anmeld

29. juli 2009

DianaMalou

nu er jeg selv meget nys ang hvad jeg venter mig er 17+0 i morgen hvornår er det man kan se hvad køn det er ?
skal til misdannelses scanning når jeg er 19 uger henne ..

Anmeld

29. juli 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg har termin den 25 august, og vi ved ikke om det bliver en pige eller dreng
Men jeg tror det er en dreng ( mavefornemmelse )
Men det troede jeg også ved vores den første, men det blev en pige Så vi må bare vent og se

Knus Sabrina  36+1

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

DianaMalou skriver:

nu er jeg selv meget nys ang hvad jeg venter mig er 17+0 i morgen hvornår er det man kan se hvad køn det er ?
skal til misdannelses scanning når jeg er 19 uger henne ..

det er meget forskelligt hvornår man kan se det! det kommer også helt an hvordan bebser ligger! hos nogle kan man se allerede til nf--scanningen at det er en lille dreng der ligger derinde (det er lidt nemmere at se når der er noget, end at se om der er noget der gemmer sig, hvis du forstår )
De burde kunne se det når du skal til md-scanningen, men som sagt kommer det helt an på om din bebser er samarbejdsvillig eller ej!
for du kan få kønnet at vide om 2 uger!
knus

Anmeld

29. juli 2009

Mullemus86

Jeg har stemt, at jeg TROR det er en dreng.. Håber at få vished til MD d.18.8..

Anmeld

29. juli 2009

DianaMalou

jeg håber da på at kunne få det af vide .. min kæreste vil meget gerne have en pige og det vil resten af min fam os have .. så ja vi må bare  finger for at man kan se hvad der gemmer sig der inde .. det er så spændene ..

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

DianaMalou skriver:

jeg håber da på at kunne få det af vide .. min kæreste vil meget gerne have en pige og det vil resten af min fam os have .. så ja vi må bare  finger for at man kan se hvad der gemmer sig der inde .. det er så spændene ..

ja, det er da vildt spændende! jeg er også utålmodig for at finde ud af hvem der gemmer sig i min mavse,men vi har lige lidt ventetid endnu.. er kun 9+6, så manden og jeg må væbne os med tålmodighed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.