Hvad synes i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Vi overvejer at kalde vores datter for My, min kæreste er helt overbevist om at det er perfekt. Men jeg tænker om hele verden vil finde det underligt? Og tænker at vi per automatik vil komme til at kalde hende for lille My?!

Min niece hedder My - synes det er et fint navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Kløver

Yurie skriver:

Det er jo også fair nok. hvis man vælger det fordi det ikke kan siges på andre sprog, så begynder man at miste en masse navne. og så vil alle de danske navne jo forsvinde..

Jeg har personligt ikke noget imod disse navne, elsker feks Bjørk, men hvis man ikke selv har tænkt over det er det jo rart at høre alle tanker med når et navn skal vælges

Anmeld

27. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Vi overvejer at kalde vores datter for My, min kæreste er helt overbevist om at det er perfekt. Men jeg tænker om hele verden vil finde det underligt? Og tænker at vi per automatik vil komme til at kalde hende for lille My?!

Det eneste spørgsmål er: Er det perfekt for jer? Hvis Ja - Så ikke bekymre dig om sådan noget som øgenavne, det kan man finde til næsten alle navne i dag. 

Jeg tror ikke at hun bliver kaldt lille My, der er efterhånden en del der har kaldt deres døtre My

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.