Hvad synes i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
32 svar
13 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Vi overvejer at kalde vores datter for My, min kæreste er helt overbevist om at det er perfekt. Men jeg tænker om hele verden vil finde det underligt? Og tænker at vi per automatik vil komme til at kalde hende for lille My?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vi overvejer at kalde vores datter for My, min kæreste er helt overbevist om at det er perfekt. Men jeg tænker om hele verden vil finde det underligt? Og tænker at vi per automatik vil komme til at kalde hende for lille My?!

Det er sødt, og der er efterhånden lidt der hedder My

Anmeld

22. december 2013

Loa

Synes faktisk det er lidt fint

Og hvad så om de kalder hende lille my, det lyder da også sødt.... Og man kan jo nærmest finde kælenavnet/drille navne til alle navne, så det ville jeg ikke tænker mere over....

Anmeld

22. december 2013

B&J

syntes det er super sødt. og der er ikke mange der hedder det

Anmeld

22. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Det er ikke lige min stil, men måske mest fordi jeg tænker internationalt når det kommer til navne, og der fungerer My ret dårligt

Anmeld

22. december 2013

Laulund87

Synes det er så fint!

Anmeld

22. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Smukt - og det kan også sagtens gå til en voksen kvinde på 50, uden at det bliver for tuttenuttet.

Jeg synes, det er fedt - og vigtigt - at holde fast ved nordiske navne, så de ikke uddør i internationaliseringens og globaliseringens navn. 

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg synes det er så sødt!

Vh. Louise

Anmeld

22. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg kan godt li det. Lille My er da super sej, hvad er der galt med at blive kaldt lille my??

Hvis du tænker over hvad folk kan kalde børn ud fra deres navne, vil du nok få svært ved at finde et navn.

Man skal ikke tænke over hvad man måske vil blive kaldt, men hvilket navn man kan li..

Anmeld

22. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Det er fint til en sød lille pige - men hvis en høj eller meget overvægtig dame præsenterede sig som My, kunne jeg nok fnise (indvendigt) og tænke, at forældrene ikke havde tænkt særligt langt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.