Hvad synes i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Ciss

For fem år siden ville jeg have syntes, at det var lidt mærkeligt - men de senere år synes jeg, det dukker op i forskellige sammenhænge hele tiden.

Det virker, som det er et meget tidsrigtigt navn.

Egentlig synes jeg, at det er rigtig pænt. - Og når hun bliver skolepige, vil hendes jævnaldrende tænke på det som et pigenavn som så mange andre. Det er bare os "gamle" som først tænker på en lille figur i Mummidalen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Dididid

Anonym skriver:

Vi overvejer at kalde vores datter for My, min kæreste er helt overbevist om at det er perfekt. Men jeg tænker om hele verden vil finde det underligt? Og tænker at vi per automatik vil komme til at kalde hende for lille My?!

My er da yndigt MEN, er det ikke lige meget hvad "hele verdenen" synes? Så længe i finder det perfekt
Vores søn hedder Tyler og kan godt se på nogens reaktion, at de ikke synes om det men er ligeglad, da vi finder det perfekt

Anmeld

23. december 2013

MarikaPigen

Jeg synes det er rigtig fint, jeg har en veninde/bekendt der hedder My og hun er bare helt sin egen og my passer perfekt til hende!  

Anmeld

23. december 2013

Kløver

Måske sødt til en lille pige men ikke et navnet synes fungerer godt hverken internationalt, eller når barnet bliver teenager eller voksen. Min veninde har et navn som ikke mange har og synes det er meget useriøst, og derfor tænker jeg tit over ang navne, hvordan ville navnet fungere også i voksenlivet og der er my altid en sød lille my og ikke noget som jeg ville synes passede en moden eller voksen kvinde ville alternativt bruge det som mellemnavn

Anmeld

23. december 2013

Pigent

Anonym skriver:

Vi overvejer at kalde vores datter for My, min kæreste er helt overbevist om at det er perfekt. Men jeg tænker om hele verden vil finde det underligt? Og tænker at vi per automatik vil komme til at kalde hende for lille My?!

Jeg synes det er sødt men vil give hende et mellemnavn også

Anmeld

23. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres meninger vi holder fast i My. Også selvom det kan ende med at hun bliver kaldt lille My hun får et internationalt mellemnavn, så hvis hun en dag skal ud i verden skal hun nok klare sig

Anmeld

23. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg kan godt lide navnet. Kender en voksen kvinde (oven i købet rødhåret!) der hedder det, og hun er ikke blevet drillet.

Anmeld

23. december 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg kender en My, og hun er virkelig lille! Men på trods af det bliver hun ikke kaldt lille My (: 

Anmeld

23. december 2013

Laulund87

Maja84 skriver:

Måske sødt til en lille pige men ikke et navnet synes fungerer godt hverken internationalt, eller når barnet bliver teenager eller voksen. Min veninde har et navn som ikke mange har og synes det er meget useriøst, og derfor tænker jeg tit over ang navne, hvordan ville navnet fungere også i voksenlivet og der er my altid en sød lille my og ikke noget som jeg ville synes passede en moden eller voksen kvinde ville alternativt bruge det som mellemnavn

Hvorfor skal navnet fungere internationalt? Den forstår jeg simpelthen ikke. Det er da bare at lære at udtale navnet hvis det endelig er. Det er da det der gør navnet unikt

Anmeld

23. december 2013

Kløver

Laulund87 skriver:

Hvorfor skal navnet fungere internationalt? Den forstår jeg simpelthen ikke. Det er da bare at lære at udtale navnet hvis det endelig er. Det er da det der gør navnet unikt

Det behøver eet ikke nødvendigvis, var bare en af de ting der kunne tænkes over inde. Man valgte navn. Folk vælger jo helt selv hvad de vil kalde deres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.