Hvad køber i til jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

6800

en ny telefon, det trængte han virkelig til, så er kommet med undskyldninger for at vi ikke havde råd, hver gang han har snakket om at købe en ny de sidste par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Mimic

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

en rigtig god flaske rom

ved han vil blive rigtig glad for den

Anmeld

22. december 2013

MortilElias2010

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

Min har fået grydelapper (da vi manglede) og et tæppe med ærmer til at putte under når han iflg. ham selv "hviler" på sofaen  

Anmeld

23. december 2013

JGeo

Min kæreste får en Garmin gps i år

Anmeld

23. december 2013

mogms

liten-mamma skriver:

Har osse været på barn bund men har nu fundet på at give ham en p-skive en park one.

Plus nogle små drille gaver hihi

Anmeld

23. december 2013

mommy1991

liten-mamma skriver:

En Metallica-billet  

Anmeld

23. december 2013

MissTas

liten-mamma skriver:

Her får manden en canada goose vest, som han har ville have SÅ længe, men bare aldrig selv fået den købt så ved den falder i GOD jord

Anmeld

23. december 2013

Lilje82

liten-mamma skriver:

Her får han et par høretelefoner, som han har ønsket sig til sin computer. Han har aldrig rigtig nogle ønsker, så Det er altid lidt svært.

Anmeld

23. december 2013

liten-mamma

Der er godt nok mange der har svaret i tråden, så i får lige en fælles besked: 

Tak for svar! Sikke nogle store, fine og dyre gaver i giver jeres mænd De er sgu heldige! 

Jeg er dog stadig lidt på bar bund og hvad køber man lige til en mand der har alt? Vil bare give ham en lille ting, bare fordi han er så skøn...

Anmeld

23. december 2013

liten-mamma

FrkZier skriver:

kæreste? ej er jeg helt lost.. eller.. i var sguda gået fra hinanden var i ikke?

når men anyways.. A får 2 par bukser, 1 bælte og 4 par underdrenge - ikke synderligt inspirerende men det er det han ønsker sig

Forstår godt du er lost, er jeg sgu også lidt selv  

Skriver lige en privat besked til dig istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.