Hvad køber i til jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.757 visninger
41 svar
6 synes godt om
22. december 2013

liten-mamma

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Noahmor

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

En barbermaskine og høretelefoner til hans Iphone. Han har lige haft fødselsdag. Der fik han en kaffemaskine og vinterstøvler. 

Anmeld

22. december 2013

B&J

her får han en ny Mus altså til computeren også en deo men utroligt sådan en mus kan koste over 500kr

Anmeld

22. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Her får han 2 langærmet t-shirts fra Sams, en skjorte, 6 par sokker og et from soldier to soldier armbånd.

Anmeld

22. december 2013

MarikaPigen

Her får kæresten 2 poloer og en dunvest han har sukket efter længe. 

Anmeld

22. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nye cowboy bukser, t-shirts, en parfume, en ck One deo, og en bog fra ken folet. Vh stine

Anmeld

22. december 2013

FrkZier

liten-mamma skriver:

kæreste? ej er jeg helt lost.. eller.. i var sguda gået fra hinanden var i ikke?

når men anyways.. A får 2 par bukser, 1 bælte og 4 par underdrenge - ikke synderligt inspirerende men det er det han ønsker sig

Anmeld

22. december 2013

Michelle21

Her får manden et par sko han har hul i de andre  

Anmeld

22. december 2013

esioul

liten-mamma skriver:

INTET

Han mangler kun hardware. Så det må han selv købe i stedet for en gave

Anmeld

22. december 2013

Claudia87

Min mand får en Tommy Hilfiger parfume, en bog om Preben Elkjær, et Global knivsæt inkl. sliber, en koncertdvd med Guns'N'Roses og en polo fra Ralph Lauren  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.