Hvad køber i til jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

lineog4

Billetter til Niels Hausgaard og en skøn aften med mig. Og sø giver hvert barn ham en bluse - han mangler i den grad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

o1Mutte

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

En tablet

Anmeld

22. december 2013

2babygirls

Vi har givet hinanden en robot støvsuger og en iPad... Vi mangler ikke rigtig noget..

Min mand havde fødselsdag her den 19 og der fik han to parfumer, en far kop fra liebe og et stegetermometer fra BBiQ der kan samarbejde med iPaden

Anmeld

22. december 2013

LinLin

Han får en barbermaskine, et par bukser og en parfume...
Og så har jeg også købt en bog om chili, men den får han først når han har fødselsdag (i januar....)

Anmeld

22. december 2013

Krussedulle

Min mand får en bøtte salt fra kalahari ørkenen

Det var det han ønskede sig!

Anmeld

22. december 2013

Lykke:)

Min kæreste får et Tommy Hilfiger ur som han har ønsket sig LÆNGE! Og så får han en halskæde fra vores dreng

Anmeld

22. december 2013

1990h

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

armani boxeshorts som han elsker at gå i

og en langærmet hugo boss bluse som jeg selv har udvalgt..så det bliver spændende..

Anmeld

22. december 2013

twinny

Dog x. Men han får to par sko, et par hyggebukser, d&g light blue duft. Det nye battlefield, en mus til hans computer og en næsetrimmer.  Fra mig og drengene.  

Anmeld

22. december 2013

tine1985

Fodbold-billetter til en hjemmebanekamp med hans ynglingshold, Manchester United, + hotelophold i dagene omkring.

Flybilletter må han selv klare

Anmeld

22. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
StineW79 skriver:

Nye cowboy bukser, t-shirts, en parfume, en ck One deo, og en bog fra ken folet. Vh stine

Heldigt for ham at de er nye...�� Håber du kan tåle lidt gas ��

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.