Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billetter til Niels Hausgaard og en skøn aften med mig. Og sø giver hvert barn ham en bluse - han mangler i den grad.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liten-mamma skriver: Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?
Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?
En tablet
Dog x. Men han får to par sko, et par hyggebukser, d&g light blue duft. Det nye battlefield, en mus til hans computer og en næsetrimmer. Fra mig og drengene.
Fodbold-billetter til en hjemmebanekamp med hans ynglingshold, Manchester United, + hotelophold i dagene omkring.
Flybilletter må han selv klare
StineW79 skriver: Nye cowboy bukser, t-shirts, en parfume, en ck One deo, og en bog fra ken folet. Vh stine
Nye cowboy bukser, t-shirts, en parfume, en ck One deo, og en bog fra ken folet. Vh stine
Heldigt for ham at de er nye... Håber du kan tåle lidt gas
//Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128