Hvad køber i til jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
lineog4 skriver:

Billetter til Niels Hausgaard og en skøn aften med mig. Og sø giver hvert barn ham en bluse - han mangler i den grad.

Hvor skal I se Niels Hausgaard henne ?

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

sabrina89

Har købt en weber gas grill...

Anmeld

22. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Intet.

Eller det vil sige vi har i starten af måneden købe spisebord og stole som julegave til hinanden

Anmeld

22. december 2013

Købmagerkonen

Min kæreste får lp med Led Zeppelin, GTA 5 og en Haglöfs tight large 

Anmeld

22. december 2013

christina92

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

Min manse får to skjorter og et cover til vores tablet

Anmeld

22. december 2013

Laulund87

Ingenting, eller dvs at for et par måneder siden fik jeg et hotelophold og så har vi lige købt helt ny bil og det er vores julegave til hinanden

Anmeld

22. december 2013

lineog4

MKBP skriver:

Hvor skal I se Niels Hausgaard henne ?

//Mette

Portalen i Greve

Anmeld

22. december 2013

Maja_4000

Et weekendophold

Anmeld

22. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MKBP skriver:

Heldigt for ham at de er nye...�� Håber du kan tåle lidt gas ��

//Mette

Sagtens! Faktisk såer det er et thea citat ( min datter på 5 år ) Her for nogle uger siden var vi på julegave mission sammen med alberte på 18 mdr. Alberte bliver så syg på missionen, og vi er nød til at tage hjem, uden at ha fået købt fars gave. Da så far kommer hjem, fortæller thea ham at vi har været på gave mission, men at vi altså ik havde fået købt hans gave endnu. Far svare " Det var da heldigt, for i ved jo heller ik hva jeg ønsker mig "

Thea svare " JOOOOWWWEHHOOOOV DU ØNSKER DIG NYE COWBOY BUKSER "  og siden da, der sidder det fast, den med de nye cowboy bukser vh stine

Anmeld

22. december 2013

bobbles

liten-mamma skriver:

Jeg er total på bar bund omkring hvad jeg skal give min kæreste i julegave og det er jo jul om to dage, så jeg har lidt travlt. Så piger, hvad giver i jeres mænd i gave?

Jeg giver min mand billetter til cirkus revyen sammen med mig Han får så kun den gave men har så os kostet 970 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.