babering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Pellemor

Jeg fik min mand til at gøre det, og det er et job han nyder he he...
Men ellers så kan du vel prøve at sætte dig foran et spejl, så du kan se hvad du laver, det må vel kunne lade sig gøre på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Halbschön

stinapigen92 skriver:

ja nu spør jeg, for jeg er tæt på ik og ku mere men hvordan baber i jer når i er ved og være godt store?? altså der nede !? jeg kan ikk klare bare og gå med hår der nede, så har tit tænkt på hvad man skal gør når man ikk kan nå mere

kan dagtens forstå dig.... jeg kan stadig nå, men det blir langt fra gjort så grundigt som før... så det må kæresten overleve det sidste stykke tid

Anmeld

2. august 2009

Snuffler25

Jeg kan ikke forstå, at enkelte af jer bekymrer jer om, hvad jordmoderen siger til jeres eventuelle kønsbehåring? Hverken læger eller jordmødre osv, går da op i sådan noget - det er de alt for proffesionelle til! De skal tjekke det der sker indenfor - og er ligeglade med det udenfor, så længe der er rent vil jeg tro hihi.

Så ej, lad være med at tænke på det, det tror jeg er fuldstændig ligegyldigt for dem - det er kun jeres egen mening der gør, at I tror de vil blive generet af det

Anmeld

2. august 2009

Leneur

Jeg er 34+4 uger henne og har lige prøvet at barbere mig dernede. Det er da bedre end før men slet ikke som tidligere. Jeg gør det kun for min egen skyld og ingen andres men nu er jeg også blevet så stor at selv det at tage trusser og bukser på er en hel kamp + at mine tånegle er blevet til et helt mordvåben..... ;-) Skal ihvertfald finde mig en pedicure et sted, så det er til en side.

Anmeld

2. august 2009

bette

Zafir skriver:

Jeg bliver (efter adskillige anbefalinger) voxet hos Dollface i kbh. det foregår rigtig rart og ordenligt. De er meget profesionelle og man ligger på en brix (som hvis du var til en hver anden skønhedsbehandling) også starter hun fra toppen i små bidder, og følger hårenes gro-retning, derfor kan man kun tage små stykker af gangen.

Det eneste man skal huske op til og imellem, er at bruge en god scrub dernede, så huden har det bedst muligt og er fri for døde hudceller og det.

Det koster 350 kr hver 5. uge  det er godt givet ud, taget i betragtning af hvad venus gilette og alt det der gejl koster. Så føler jeg at jeg gør noget godt for mig selv og man føler sig rigtig lækker og blød - helt om bagi skøøønt...

gør det ik bare meeega nas..?
og hvor lange skal hårene være hvis man skal have dem vokset?

Anmeld

2. august 2009

Lærke90

må nok indrømme at jeg er en af dem som vil lade det gro- og accepterer min kæreste også..
Men mens jeg stadig kan nå, kan det da godt blive gjort, men ikke tit. tror nemt der går over en måned. Mere fordi jeg synes det kløer når jeg har barberet mig og får røde knopper.

Anmeld

2. august 2009

H+S Skjolgborg.

ungmor92 skriver:

ja nu spør jeg, for jeg er tæt på ik og ku mere men hvordan baber i jer når i er ved og være godt store?? altså der nede !? jeg kan ikk klare bare og gå med hår der nede, så har tit tænkt på hvad man skal gør når man ikk kan nå mere

Så er vi to....
Jeg tager det jeg kan så hjælper min bedre ½ del mig med resten... .
Mvh Henriette 19+5

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bette skriver:

gør det ik bare meeega nas..?
og hvor lange skal hårene være hvis man skal have dem vokset?

Man skal lade 'skægget stå' i 4-5 uger, før man kan blive vokset og mmm.. det gør ondt, men ikke super overdrevet mega super nas. Bare sådan 'av' agtig....

Anmeld

2. august 2009

bette

Zafir skriver:

Man skal lade 'skægget stå' i 4-5 uger, før man kan blive vokset og mmm.. det gør ondt, men ikke super overdrevet mega super nas. Bare sådan 'av' agtig....

4-5 uger er godt nok lang tid.. så ender man da som vildmand inden

Anmeld

2. august 2009

Lullaby

Min mand tjekkede efter når jeg havde gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.