babering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Misjelle

Her kom der ikke et tidspunkt hvor jeg ikke kunne nå, men se kunne jeg selvfølgelig ikke, så jeg famlede bare lidt i blinde (kiggede evt i spejlet). Tænkte også bare at JM nok havde set det der var være end en lidt skævt baberet dusk .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BubbieBear skriver:

Hvor længe er man så blød dernede?

Jeg overvejer at blive vokset i stedet for, for som du siger det kan blive dyrt i længden med Gilette og sådan

Altså jeg er HELT blød i en uge Derefter kommer der lidt hår, men din hårvækst er ret begrænset når du bliver vokset - min erfaring er at mine hår bliver mindre og mindre for hver gang.

Helt klart pengene værd

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
stinapigen92 skriver:

hehe nu jeg bare ikk lige den der er glad for en anden sidder og glor på min ja derfor glæder jeg miig heller ikk til jeg skal føde, syns det er så ubehanligt!

Nej, det forstår jeg godt Men det er også derfor det er rart at de er så professionelle Der er slet ikke noget ubehageligt over det. Det føles som om man bliver vokset ethvert andet sted på kroppen 

Anmeld

29. juli 2009

Betina88

Jeg ka' heller ikk' komme til mere med at barbere mig dernede .. Hvis min kæreste snart ikk' hkjælper mig , så må jeg bare ha' dusken , indtil jeg ha' født , så jeg ka' komme til igen ..

Anmeld

29. juli 2009

A.

stinapigen92 skriver:

ikk lige miig og gå med sådan en dusk kalder jeg det hehe,

du kan bare sidde foran en spejl så burde du kun klare det

Anmeld

29. juli 2009

Smukkert

Jeg er kun i uge 24 og jeg synes også det er mega anstrengende at barbere mig dernede... Så jeg er ret flov over at skulle til 2. graviditetsundersøgelse på tirsdag hos min mandlige læge, hvis ikke jeg kan få håret væk.. Til den undersøgelse går jeg udfra at man skal have en underlivsundersøgelse idet der her på baby.dk står at lægen skal måle livmoderen størrelse.. Eller hvordan?? Hvad fik i, damer?

Anmeld

29. juli 2009

Isabeau

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg er kun i uge 24 og jeg synes også det er mega anstrengende at barbere mig dernede... Så jeg er ret flov over at skulle til 2. graviditetsundersøgelse på tirsdag hos min mandlige læge, hvis ikke jeg kan få håret væk.. Til den undersøgelse går jeg udfra at man skal have en underlivsundersøgelse idet der her på baby.dk står at lægen skal måle livmoderen størrelse.. Eller hvordan?? Hvad fik i, damer?

Hej!

De måler udenpå heldigvis  Fra skambenet begynder - ca ved venusbjerget og - ja, nu er min livmoder op ved ribbene nu. Jeg er gravid i 31 uge, og har slet ikke fået en "kik i kut" undersøgelse endnu. 

Mht. barbering, så gør jeg det med et spejl. Sidder på hug i brusekabinen og/eller føler mig frem. Det blir´ måske ikke det pæneste resultat - kan ikke rigtig se , men det værste er da væk...

Diana 

Anmeld

29. juli 2009

Smukkert

Isabeau skriver:

Hej!

De måler udenpå heldigvis  Fra skambenet begynder - ca ved venusbjerget og - ja, nu er min livmoder op ved ribbene nu. Jeg er gravid i 31 uge, og har slet ikke fået en "kik i kut" undersøgelse endnu. 

Mht. barbering, så gør jeg det med et spejl. Sidder på hug i brusekabinen og/eller føler mig frem. Det blir´ måske ikke det pæneste resultat - kan ikke rigtig se , men det værste er da væk...

Diana 

Okay, det var dejligt at høre .

Mit problem er også at jeg har ulideligt ondt bagpå, ikke lænden, ikke numsen.. Jeg TROR det er mit bækken, så jeg kan slet ikke barbere ben uden mange smerter. Skal jeg lige have snakket med lægen om hvad det kan være.

Anmeld

29. juli 2009

S.L.S

Jeg bestilte den der intuition skraber og den er bare super god til det hele... Den får alt med, men må stå lidt med knæet på væggen for at nå, men den tager alt og der går 1 uge i mellem så det dejligt.. Kan heller ikke de der pubes ... ADR..
Men sikke det hele også gror for tiden, hår og negle.. Gode graviditets hormoner...

s.l.s 30+3  (tror jeg nok, har ikke rigtig styr på det mere hi hi)

Anmeld

29. juli 2009

Mathilde

Hehe jeg gav op til sidst så jeg fødte med dusk og jeg skænkede det ikke en eneste tanke da jeg først lå med presse-veer! Jeg ville ellers gerne have det ordnet inden fødslen, men det nåede jeg ikke...

Knus Mathilde, der til gengæld barberede ben med veer der kom med 3 min. mellemrum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.