babering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

mariamiss6

Tja altså man kan jo nå meget og så bare gøre det i blinde, når man ikke længere kan se dernede....

armen kan man vel nok lige bøje langs siden af maven, og så nå det meste, først i den ene side og så den anden side....

Ellers så sad jeg tit på toilettet, eller bare på hug, eller smed det ene ben op på et lavt bord.... sofabordet måske.... jeg har dog et lavt skuffedarie-halløj ude på mit toilet, så jeg stod ikke i stuen med spredte ben....

ellers kan kæresten vel lige klare det sådan ca. hver 4-5 dag, så skulle du være på den sikre side, når fødslen kommer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Isabeau

S.L.S skriver:

Jeg bestilte den der intuition skraber og den er bare super god til det hele... Den får alt med, men må stå lidt med knæet på væggen for at nå, men den tager alt og der går 1 uge i mellem så det dejligt.. Kan heller ikke de der pubes ... ADR..
Men sikke det hele også gror for tiden, hår og negle.. Gode graviditets hormoner...

s.l.s 30+3  (tror jeg nok, har ikke rigtig styr på det mere hi hi)

Hejsa. Hvad er det for en skraber? Hjemmeside, du kan henvise til? Ku´ da være rart med sådan en, hvis der går en uges tid, før man skal barberes igen...

Diana, uge 30+1

Anmeld

30. juli 2009

Nanna1985

Jeg kan klare det selv endnu og jeg er 35+2

Hvis jeg kunne klare det selv, har jeg en dejlig mand, som heller end gerne vil hjælpe mig

Hvis jeg ikk havde en mand og jeg ikk kunne selv, ville jeg betale mig fra det..

Anmeld

31. juli 2009

copt

Hej,

Jeg har gået og tænkt det stik modsatte. At jeg ville lade håret gro for ikke at jordemoderen skulle tænke "sit" hvis man kom der og var glatbarberet. Nu har jeg ladet det være i 2 uger og det klør bare så forfærdeligt. Det er jo også lidt pinlingt at spørge jordemoderen hvad de er mest vant til?
- Ved squ ikke om jeg skal lade det gro og så bare glæde mig til det skal væk om en lille måneds tid.

Anmeld

31. juli 2009

S.L.S

Isabeau skriver:

Hejsa. Hvad er det for en skraber? Hjemmeside, du kan henvise til? Ku´ da være rart med sådan en, hvis der går en uges tid, før man skal barberes igen...

Diana, uge 30+1

du kan finde den her

http://www.efi.dk/product.cfm?id=9&opprkode=09900&gclid=CKP--_un_5sCFV8B4wodMHSW_w

virker det ikke er det bare www.efi.dk...

Anmeld

1. august 2009

Isabeau

S.L.S skriver:

du kan finde den her

http://www.efi.dk/product.cfm?id=9&opprkode=09900&gclid=CKP--_un_5sCFV8B4wodMHSW_w

Tak for det Har allerede bestilt et gratis sæt, for at se om det virkelig er så godt som det beskrives...

Anmeld

1. august 2009

Sujan

S.L.S skriver:

du kan finde den her

Jeg har også lige bestilt et gratis sæt (er ikke gravid men virker da til at være rigtig godt. Håber det virker)

Anmeld

1. august 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mælkebøttebarn skriver:

Jeg er kun i uge 24 og jeg synes også det er mega anstrengende at barbere mig dernede... Så jeg er ret flov over at skulle til 2. graviditetsundersøgelse på tirsdag hos min mandlige læge, hvis ikke jeg kan få håret væk.. Til den undersøgelse går jeg udfra at man skal have en underlivsundersøgelse idet der her på baby.dk står at lægen skal måle livmoderen størrelse.. Eller hvordan?? Hvad fik i, damer?

Jeg har på intet tidspunkt i min graviditet fået en underlivsundersøgelse, om det er normalt det ved jeg ikke. Første gang nogen kiggede på mig, var da jm skulle mærke hvor meget jeg havde åbnet mig, da jeg skulle føde

Anmeld

1. august 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Isabeau skriver:

Tak for det Har allerede bestilt et gratis sæt, for at se om det virkelig er så godt som det beskrives...

brugte det også dengang jeg var gravid, er super godt

Anmeld

1. august 2009

Ayasmor

S.L.S skriver:

du kan finde den her

Sådan.. så har jeg også bestilt et sæt.. Det skal da prøves... Tak for linket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.