babering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Smiler... Mange ting ændrer sig, når man bliver gravid...

hehe, men han er ikk så glad når jeg sidder og gør det haha brok sig det kan han finde ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Christopher&Andreas

kan godt forstå dig.... prøv at sætte dig på WC og læn dig helt tilbage sådan kan jeg gøre det nu ellers får jeg min mand til det... det er besværligt men det kan godt lade sig gøre... selvom det er svært når man er høj gravid....
knus gitte 36+1...

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
stinapigen92 skriver:

og hvordan foregår det der voks noget?

Jeg bliver (efter adskillige anbefalinger) voxet hos Dollface i kbh. det foregår rigtig rart og ordenligt. De er meget profesionelle og man ligger på en brix (som hvis du var til en hver anden skønhedsbehandling) også starter hun fra toppen i små bidder, og følger hårenes gro-retning, derfor kan man kun tage små stykker af gangen.

Det eneste man skal huske op til og imellem, er at bruge en god scrub dernede, så huden har det bedst muligt og er fri for døde hudceller og det.

Det koster 350 kr hver 5. uge  det er godt givet ud, taget i betragtning af hvad venus gilette og alt det der gejl koster. Så føler jeg at jeg gør noget godt for mig selv og man føler sig rigtig lækker og blød - helt om bagi skøøønt...

Anmeld

29. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Zafir skriver:

Jeg bliver (efter adskillige anbefalinger) voxet hos Dollface i kbh. det foregår rigtig rart og ordenligt. De er meget profesionelle og man ligger på en brix (som hvis du var til en hver anden skønhedsbehandling) også starter hun fra toppen i små bidder, og følger hårenes gro-retning, derfor kan man kun tage små stykker af gangen.

Det eneste man skal huske op til og imellem, er at bruge en god scrub dernede, så huden har det bedst muligt og er fri for døde hudceller og det.

Det koster 350 kr hver 5. uge  det er godt givet ud, taget i betragtning af hvad venus gilette og alt det der gejl koster. Så føler jeg at jeg gør noget godt for mig selv og man føler sig rigtig lækker og blød - helt om bagi skøøønt...

hehe nu jeg bare ikk lige den der er glad for en anden sidder og glor på min ja derfor glæder jeg miig heller ikk til jeg skal føde, syns det er så ubehanligt!

Anmeld

29. juli 2009

Mira0911

Havde det selv på samme måde... Men jeg måtte leve med det til sidst... Jordmødre er vant til at se sådan "dusk" hver dag, for det meste - Og det tænker de slet ikke over... :O)

Var selv flov i evig tid over at jeg ikke kunne ordne det mere... Når man så ligger på briksen osv - Så tænker man faktisk ikke over hvor pinligt/flovt det kan være... Der koncentrere man sig om at samarbejde med JM...

håber der dukker en løsning op!

Anmeld

29. juli 2009

saxa

Hehe.. Det er vist et klassisk problem...  Jeg klarede det nu også selv, selvom det blev svært at blive ved med at kunne se noget dernede for maven.. Men jeg smækkede det ene ben op på toilettet og stod med et spejl for at kunne se.. For brød mig heller ikke om tanken om at lade det vokse - og skræmme livet af jordemoderen, selvom jeg ved de er ligeglade og at man ikke skænker det en tanke til den tid
Håber du finder en løsning for det, når den tid kommer

Anmeld

29. juli 2009

charlottekri

he he jeg kan nu ikke se hvad det store problem skulle være  jeg tog den bare på gefûhl og følte mig frem... hvis jeg kunne mærke mere hår, skrabede jeg lidt der og mærkede efter og det var gjort godt nok...

Anmeld

29. juli 2009

TbCp

Jeg havde ikke problemer med at nå, synes sagtens jeg kunne komme til for maven.... men kan godt være jeg stod i mange forskellige positioner for at nå det hele
Men ellers, hvad så med at bruge et spejl, så kan du da se hvad der foregår dernede

Anmeld

29. juli 2009

BubbieBear

Zafir skriver:

Hvor længe er man så blød dernede?

Jeg overvejer at blive vokset i stedet for, for som du siger det kan blive dyrt i længden med Gilette og sådan

Anmeld

29. juli 2009

Diana...

Jamen jeg satte mig på gulvet og så måtte jeg jo mærke mig frem ind til jeg rev mig av av så fik den bare lov til at være dusk. men man kan bruge et spejl du kan os gå ud og betale dig fra det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.