Er bare så sur..(Lang)..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne bede jer om ikke at svare i denne tråd mere, eller at admin er sød og slette den. 

Meningen med denne tråd var og komme ud med mine følelser, ikke at diskutere om det er rigtigt eller forkert at være sur på min ven. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Svangerambulatoriet har skrevet at de flere gange har forsøgt at ringe, og de eneste der har haft ringet var de 5 hemmelige opkald i torsdags...  

Kan jo være opkaldene har ramt hinanden, så viser dem jo ikke begge.

Jeg kan da også blive forvirret over ting, om jeg nu har ringet til dem eller hvor mange gange. Det er en fejl, og han har nok ikke tænkt over det.

men hvis de har ringet i torsdag, hvorfor har du så først fået en mail i dag.

og hvis der er noget galt, ville de nok ikke bare sende dig en mail, så ville de ligge en besked eller prøve igen, også om fredagen og sikkert også om lørdagen. Det tager jo tingene alvorligt..

Jeg har fået mange opkald med hemmeligt nummer, men hvis de ikke lægger nummer eller besked, kan det jo ikke være så vigtigt at få fat på mig..

Anmeld

21. december 2013

Stumpen

Har du ikke mobilsvarer på? For ville de være sikre på at du fik besked var en vociemail da langt bedre end en mail... 

Anmeld

21. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg vil gerne bede jer om ikke at svare i denne tråd mere, eller at admin er sød og slette den. 

Meningen med denne tråd var og komme ud med mine følelser, ikke at diskutere om det er rigtigt eller forkert at være sur på min ven. 

så må du jo skrive at det bare var for at få nogle tanker ud. men når man skriver herinde, må man forvente nogen reagere. og vi fortæller dig bare at vi synes det er forkert at være sur på en, uden at vide om han faktisk har gjort noget forkert.

Anmeld

21. december 2013

Karina84

Anonym skriver:

Det lyder til at du tager det lidt for personligt, som en kritik af dig, at du er sur paa din ven... Det er der slet ingen grund til, det er livet sgi for kort til 

Kan være at det er hormonerne der spiller dig et puds, haaber at alt der som det skal være.

Anmeld

21. december 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan godt forstå du bliver sur.

Ikke fordi det er rimeligt, men fordi du lige nu er rigtig bange og ængstelig angående den scanning og så reagerer man ofte med vrede.

Det er lige som hvis ens børn har været ved at komme til skade og man kommer til at skælde ud, fordi man blev bange. Det er en naturlig reaktion når man er under pres og stresset.

Jeg håber det er harmløst og det går godt på mandag. 

Anmeld

21. december 2013

LinLin

Anonym skriver:

Svangerambulatoriet har skrevet at de flere gange har forsøgt at ringe, og de eneste der har haft ringet var de 5 hemmelige opkald i torsdags...  

Mærkeligt de ikke lagde en besked så....

Anmeld

21. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

At han har løget angående telefonopkaldene. da de jo så ikke alle var fra ham.

Det kan være han ikke talte om det var 4 eller 5 opkald og oprigtigt troede det var 5.

edit: kan se en anden spørge om det samme og du ikke ønsker flere svar. 

Håber alt går vel til scanningen

Anmeld

22. december 2013

Givesvæk

Anonym skriver:

Under normale omstændigheder ville jeg ikke være sur men jeg spurte ham flere gange om han havde ringe alle 5 gange og sagde at det skulle han ikke gøre en anden gang, medmindre det var en nødsituation eller lignende. og i stedet ligge en besked om at ringe tilbage hurtigst muligt.

da jeg ringede op til ham havde jeg forstillet mig hans mor var død eller ligende. (Hans mor er meget syg). 

Ej det kan jeg så godt forstå du gjorde.

Minder mig sgu lidt om min mor, ringer hun og jeg ikke tager den, så ringer hun 10 gange efterfølgende, så selvom man er igang med noget, så tager man den fordi man tror der er noget galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.